2 Ekim 2010 Cumartesi

Pıtırcık

İçim birden bunalıverdi :S neden bilmiyorum yaa... böyle içimden ağlamak geliyor yine :(
Ahhh pıtırcığımın resimlerine baktım diye mi acep ! hımmm ben kendimi bildim bileli bizim evden muhabbet kuşu eksik olmaz. Tamam ölür, kaçar bir şeyler olur aradan birkaç sene geçse bile mutlaka evimize muhabbet kuşu girer :P...
babam kışın ortasında bahçede bulmuştu ,ilk kuşumuz olarak onu hatırlıyorum ama emin değilim .. kuşlarımızı başına neler gelmedi ki;
birinin üstüne ablam basmış küçükken,
birisi temizlik yaparken çamaşır suyuyla dolu bir kovanın içine dalmış,
birisi ilk bağlandığım kuş olurdu kendileri,onuda yine dışarıda bulmuştuk ^^ adını boncuk koymuştuk... o kadar çok seviyordum ki onu ..yiyebilecek kadar hehe :P sonra kuş hastalanınca bende kuşla pek fazla haşır neşir olunca dolayısıyla hastalığı bana bulaşmaya başlamıştı ki.. bir sabah kalktığımda kapımızın sonuna kadar dayalı olduğunu ve kuşunda kafeste olmadığını görünce ağla ağla ağla gözlerim kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan (ne kadar çok -ca kullandım :P) meğerse dedem yapmış her şeyi T-T uçtu kuşum T-T
En son ki kuş 'pıtırcık'
Pıtırcık,pıtart,pıtartop,pıtartopoş,pıt.. gibi çeşitli isimleri vardı :P
hayatımda hiçbir kuşa bağlanmadığım kadar bağlanmıştım pıtırcığa ... okuldan gelir gelmez daha sırtımda çantam kafesin olduğu yere koşardım resmen.iş yapacağım zaman önce omuzuma bir adet peçete koyar (her ihtimale karşı :P her 5 dakikada bir bırakı verirdi :P)daha sonra onuda omuzuma koyar beraber iş yapardık T-T,annemle ablam uzun bir süreliğine ankaraya gitmek zorunda kalmışlardı.evde sadece küçük kardeşim ben ve babam kalmıştık.. gece kulağıma kulaklığımı takar en son sesi açar yanımada pıtırcığımı alıp yastığımın üstüne koyar uzuuunn bir süre öyle mayışırdık T-T hatta öyle olurduki,ben uyuklardım gözümü bi açardım ki pıtırcığımda kafasını benim yüzüme dayamış mayışmış ^^
offf damara bağlayacağım herhalde :P komik olabilir belki ama ben pıtırcığımı aileden biri olarak görüyordum :P Ama sonra öldüü.. T-T Nasıl ağladım nasıl ağladım T-T hiçbir kuş için hatta hayvan için bu kadar çok ağladığımı hatırlamıyorum.. Halada rüyalarımda görürüm pıtırcığımı ki 1 sene oldu galiba ölmesi T-T....
Hofff neyse böyle işte bu kadar bahsetmişken pıtırtımın resimlerinden koymazsam olmaz..







30 Eylül 2010 Perşembe

........

Aklıma gelmişken... Bu gün bir akrabamızın kızıyla (2.sınıfa geçti)aramızda geçen konuşma;
Esma-zeynep abla!
CembeK-efendimm?
E-liseye gidiyor musun?
C-hayır..
E-nedenn??
C-bittii..
E-liseyi bitirdiğine göre evlenseneee...
C- *0*.........
Dondum kaldım :S o an ona öyle bir dalasım geldi ki...

20 Eylül 2010 Pazartesi

Şarkılar

İçimde bir burukluk var :( Neden acaba... Neden olcak tabiki de okul yüzünden :'( bu sene ev kızı oldum :'( bu sene okula gidemeyeceğim :'( Ya ben okulu bu kadar çok mu seviyordum :S. Valla şimdi ağlayasım geldi. Sabah kardeşim okula gitti ona şöyle bi baktım okuldan düşüdüm de geçen sene bu zamanlar ben de okuldaydım,arkadaşlarımla beraberdim,öğretmenlerimi görmüştüm... Ahhh Ahhhh zor yaa... Nette okul hakkında kötü yorum yapanların hepsine öğütler vermek geliyor içimdeennn T-T
Neyse bu kadar duygusallık yeter sanırım... Bu kadarcık şey yazmak için gelmedim heralde :P Ne yazacaktım .... hıh Şu sıralar en çok dinlediğim şarkıları yazmak istiyorum ^^ işte ...

1)İnfected Mushroom - Becoming İnsane
-Önceden de bahsetmiştim.Nette dolaşırken buldum ve hoşuma gitti.Ne zaman dinlesem otomatikman kafam oynamaya başlıyor yerimde duramıyorum :P...



2)Jason Derulo - What İf
-Her gece yaptığım şey tv karşısına geçip zap yapmak bakarım eğer düzgün film falan yoksa direk şarkı kanallarına işte bunuda o sıralarda buldum. Bu da çok hoşma gidiyor.Klibide güzel T-T



3)Ashlee Simpson - Outta My Head
-Evet biliyorum epey eski şarkılardan birisi ben bunu 3 sene önce yabancı bir arkadaşımın myspacesinde çalarken keşfetmiştim ilk zamanlar sık sık,hergün hergün dinlerdim ne olduysa unutmuşum işte geçen bir kaç gün önce aklıma dank etti. Aaa şöyle bir şarkı vardı dimi fln hehe :P



4)Conjure One - Endless Dream
-Bunu da Omegle da tanıştığım birisi metal tarzını dinlediğimi söyleyince bunu önermişti.İlk dinlediğimde gerçekçi olmak gerekirse hiç hoşuma gitmemişti ama ardından 1-2 kez daha dinledikten sonra gerçekten çok hoşuma gitti ^^



5)Auburn - La La La
-Yine bunu da bir arkadaşım önerdi.İlk dinlediğim zaman pek birşey ifade etmemişti ama şimdi en sevdiğim şarkılardan bir tanesidir ^^kop kop hehe :P



6)Enrique Iglesias - I Like It
-Bunun hakkında ne açıklama yapabiilirim ki adam mükemmel ^^ Şarkısını yine tv dezap yaparken görmüştüm...



7)MBLQ - Y
-Bunu da arkadaşım önerdi. 5.şarkıyı öneren kişi hehe :P Daha doğrusu önermek değilde 3 klasör dolusu şarkı attı bana onların içinden.Neyse işte bunu da çok sevdim...



8)E.Via - Shake!
-Bu da arkadaşımın attığı klasörlerin içinden bir şarkı .. Bunu dinlerken kopmamak mümkün değil:D...

Aslında daha çok sevdiğim şarkılar var ama bunlar başı çekenler hehe :P

19 Eylül 2010 Pazar

Rüya..



Son günlerde sürekli blogumu açıyorum,tam yazacağım bişey oluyo yazamıyorum :S Nedendir bilmiyorum. Herneyse son zamanlarda ya çok fazla rüya görüyorum yada hepsini hatırlıyorum. Gördüğüm rüyaların anlamlarına bakmak bende alışkanlık haline geldi... En küçük şeye bile bakar oldum :P Genelde gördüğüm şeylerin anlamları ya maddi durumunuz iyi olacak diyor yada ona benzer iyi şeyler :S.. Neyse efenim gelelim bugün gördüğüm rüyaya.Belki yazmışımdır ama yazmamışta olabilirim üni.sınavından 314 almıştım ve ben öğretmenlik istediğim için ve bu puanında öğr.lik için yetmeyeceğini bildiğim içindir ki bu sene tercih yapmadım :P Rüyamda zaten bunun üzerineydi.
--Kendimi birden okulda buluyorum.İlk tarih öğretmenim olan 'İsmail Kaba' yı gördüm (şimdi anladım ki ben ne çok özlemişim öğretmenimi :'( )sınav sonuçları hakkında konuşuyoruz. öğretmen bana sınav sonuçlarının yanlış hazırlandığını baştan hesaplandığını söyledi.ve benim puanım aslında 314 değil 388 miş (ya da 400 lü birşey tam hatırlamıyorum)ve tercihler de puanın durumuna göre daha iyisine göre kaydırılma gibi bişe olacakmış(biraz saçma ama rüya işte ne yaparsın :P )Herşey iyi hoşta ben zaten tercih yapmamıştım :'( diyerektennn uyandım ...:P
Gelelim anlamlarına az önce baktım iyi gibiler :D

==>Pişmanlık-Rüyasında yaptığından pişmanlık duyan kişi birden sevinir. Karamsarlıktan kurtulur ve güveni artar.((İnşallah.. artsın artsın hehe..

==>Öğretmen-Rüyada öğretmeninizi görmek; kendinizi geliştireceğinize, işinizde başarıklar elde edeceğinize işarettir.

==>Okul- 1)Rüyada okul görmek, kültür bakımından yeni ve engin olanaklarla karşı karşıya kalacağınıza işarettir.
2)Rüyada okula gittiğinizi gördüyseniz, akademik kariyer yapacağınız ve itibar sahibi olacağınız anlamına gelir.
Sonuç olarak hepsini bir araya getirirsek ben şöyle birşey çıkardım,seneye sınavı kazanacağım

2 Eylül 2010 Perşembe

1 Eylül 2010 Çarşamba

Ankara ^^,

Hmmm sanırım pek fazla birşey yazamayacağım.Bu sene yaz tatilinde Ankaradaydık...(Her yaz olduğu gibi :P)Ne zaman kuzenlerle bir araya gelsek kesinlikle gece uyumayız kırkbin türlü oyunlar oynar şaklabanlıklar yaparız hehe :P en erken saat 3 te yatarız. Aramızdan bazı hainler çıkıp erkenden uyuyakalanlar var ama genelde saat 5-6-7 gibi uyuruz ^^Neyse efenim şöyleki bu sene de bir gün sabah saat 7 'ye kadar oturduk film izledik gece gece çikolatalar gofretler halleyler ne bulursan hepsini yedik hepsini :P ardından sulu makarna yapıp patlayana kadar yedik onun ardından da dondurma yiyecektik kiii baktık daha fazla dayanmıyor miğde :P dondurmamız kaldı o gün Güneşin doğuşunu izledim her saniyesini çok hoştu ^^ Herneyse baya konudan uzaklaştım saçma sapan şeyler yazdım ...:P ben sadece gün doğumunun fotosunu eklemek için şeetmiştim :P hehe...
işte ^^



31 Ağustos 2010 Salı

21:26

...

Her zamanki gibi yine İcigomu Bleach izliyordum 111. bölüm.Bir anda "wuuuaaaaa" diyesim geldi :P neden mi! E ichigonun babası da shinigamiymiş *0* şok yaşadım resmen.Olur olur da bu kadar mı olur yahu hehe:P İchigo'nun kız kardeşi görüyor,üç arkadaşının da özel güçleri var,e bundan bir bölüm öncede Orihime'nin kız arkadaşı Tatsuki-chan İchigo'nun shinigami halini gördü o zaman da şok yaşayıp "wuuuuu"lamıştım :P demekki bunda da var bişeler falan :P 111 de de babasını görünce artık dedim tamam hehe daha kimin özel güçleri çıkarsa çıksın şaşırmayacağım :P yaa bu arada benim ichigom safkan shinigami oldu iyi mi !hehe :P
Yaaa... :D şimdi tatsukinin fotolarını aruyordum ne gördüm !!! tatsuki de shinigami mi oluyormuş ben bilmiyordum nasıl gözümden kaçtı bu yaa ^^'Neyse aman zaten animenin başından beri bu kız çok hoşuma gidiyordu.İster görünüş açısından olsun,isterse karakter açısından olsun ^^ yani şöyle özetliyim Sevindim Sevindimmm.. ^^ TATSUKİ-CHANNN!!!... :p


hehe yaa son birşey daha ^^' ben bu tatsuki'nin fotolarına bakarkene başka fotolar daha gördüm.:D Renjiyle Tatsuki beraberlerdii... Acaba ilerde öle bişeymi olacak :S olursa ben buna daha çok sevinirim yaa ...:D Çok yakışırlar hehe renjiyle süper ikili olur bunlar :P

30 Ağustos 2010 Pazartesi

---->Kara Kedi <----

İnternette ne yapsam ne yapsam aklıma kedi resimlerine bakmak geldi.Nasıl bir kedi olsun.. Kara kedilere bakıyım dedim.Hoşuma giden resimlere bakarken kara kedinin tarihçesine rasladım okumaya başladım... Oldukça ilginç geldi ... Bende paylaşmak istedim.^^ Ama ondan önce küçük bir anımı da paylaşmak isterim :P



Çok küçüktüm kaç yaşındaydım hatırlamıyorum.Evde kimse yok.Neden dış kapının oraya gittiğimi hatırlamıyorum ama dışkapının oradaki camın arka tarafında bir kara kedi .. Nasıl beni korkutmuşlarsa artık;kediyi görür görmez yere yığıldım.Korkudan başladım avazım çıktığı kadar ağlamaya.Ağlamaktan sesim kısıldı,gözlerim sızlamaya başladı boğazım acımaya başladı,ama kedide tık yok oda o kocaman iri gözlerini dikmiş bana bakıyordu. o baktıkça ben ağlıyordum hehe:P çocuk aklı işte evin dışında ne olacak sanki orda oturup zırlayana kadar gitsene içeriye hehe :P sonra uzun süre sonra annem geldi de kara kediden kurtuldum hehe :P Hiç unutmam bunu aklıma geldikçe gülesim gelir.. :P :P

Herneyse iştee Kara Kedi !!! ... ^^


Bir insanın önünden siyah renkli bir kedi geçmesinin uğursuzluk getireceğine ilişkin inancın kaynağının milattan önce 3000′li yıllara, eski Mısırlılara dayandığı biliniyor. O devirde kediler kutsal bir canlı olarak görülüyordu. Hatta siyah dişi kedilerin tanrıça olarak kabul edildikleri kazı çalışmaları sonucu çıkan duvar kabartmalarından anlaşılmaktadır.

O devirde Mısır’da kedileri hastalık ve ölümden korumak için kanunlar bile yapılmıştı. Evin kedisinin ölmesi aile için bir felaketti. Aile fakir veya zengin olsun fark etmez, kedi mumyalanır, çok güzel kumaşlara sarılır, hatta mezarında yanına kıymetli taş ve madenler bırakılırdı.

Kedilerin Mısırlıları bu kadar etkilemesinin sebebinin çok yüksek yerden düştükleri zaman bile yara almadan kurtulmaları olduğu sanılıyor. Kedinin dokuz canlı olduğu inancı o zamanlarda gelişmiştir. Medeniyetler geliştikçe insanlarda kedi sevgisi de arttı. Hindistan’da, Çin’de kediler insana en yakın hayvan oldular. O devirlerde, bugünkü inanışın aksine kedinin birisinin önünden geçmesi o kişi için şans demekti.

Kedilerden, özellikle siyah kedilerden nefret, Hıristiyanlığın kendinden önceki kültürleri ve onların sembol kabul ettiği şeyleri yok etme güdüsü ile ortaçağda, İngiltere’de başladı. Bağımsız, bildiğini yapan, “inatçı” ve “sinsi” karakteri, sayılarının da şehirlerde aşırı artması ile birleşince, kediler gözden düştü.

O yıllarda evinde kedi besleyenler yalnız yaşayan fakir ve yaşlı kadınlardı. Yine o yıllar büyücü ve cadı inancının tüm Avrupa’da histeriye dönüştüğü yıllardı. Siyah kedi besleyen bu kadınların kara büyü yaptıklarına dair kampanyalar başlatıldı. Siyah kedilerin geceleri şeytana dönüştükleri konusunda korku dolu halk hikayeleri üretildi.

Cadı konusu bir paranoyaya dönüşünce birçok zavallı kadın kedisi ile birlikte yakıldı. Fransa’da kral 13. Louis bu uygulamayı yasaklayana kadar her ay binlerce kedi yakıldı. Sonra da kedilerin popülaritesi tekrar yükselerek arttı.

"Elif's Diary" ALINTIDIR !!!...

Bleach 5.açılış

yui - rolling stars

Bleach 4. Açılış

Hmmm... Bu şarkıyı 2 ve 3 kadar beğenmesem de bu da güzel klibini beğendim :P
Beat Crusaders - Tonight, Tonight, Tonight

Encuentra más videos como éste en Club COTORREO

Bleach 3. Açılış

Bleach'in 3. açılışı da 2.si kadar çok hoşuma gidiyor ^^ Yahu bu animenin neredeyse bütün şarkıları mükemmel yaa ... ^^



Yaa bunun orjinal klibide çok güzell.. Grupta hoşuma gitti sanki :P...
HIGH and MIGHTY COLOR - Ichirin no Hana

Bleach 2. Açılış

Şarkısı gerçekten hoşuma gitti ^^ zaten açılış videosuda bir o kadar mükemmel olmuş ^^



Evet bu da orjinal klibi ^^
UVERworld - D-tecnoLife

29 Ağustos 2010 Pazar

23:23 (Biri Beni Düşünüyooor ... hehe :P )

evet yine geldim ^^ içimden öyle çok yazı yazmak geliyorki ama inan ne yazacağımı daha doğrusu nereden başlayacağımı kestiremiyorum :P hmmm... şuan mini bacımın yaptığı çakma rameni yiyorum ehehe :P ramenin yerini tutmasa da idare eder nasıl yapmış becerikli bacım yağın içine evde ne kadar baharat varsa hepsinden doldurmuş. soya sosu da koymuş,suyunu da koyup kaynattıktan sonra;ramazan için hazırladığımız erişteleri atmış içine hehe^^ kötü değil ,orjinal ramen tadıda yok aslında ama iyi yenilir güzel olmuş :P önce yemek çubuklarıyla denedim ama cık olmuyo hehe ^^' zaten çok sıcak bide çubuklarla oynayınca iyice yakıyo hehe ^^' kaşığa dönüş yaptım :P.Onun dışında önceden bahsettiğim "AyDi" nin sitesinde gezinirken rasladığım bi şarkıyı indirdim :D meraktan :P "infected mushroom - vicious delicious" hmm nasılmış ..Tuhaf, ilginç ama kötü demiyorum güzel heralde 3. kez ardarda dinlediğime göre beğenmişim galiba. özellikle şarkının 3:45 inden sonraki sözlü yerleri hoşuma gitti :P nedense aklıma enrique iglesias geliyo hehe :D neyse neyse bu kadar yazıyorum az bleachimin başlangıç müziklerinden yükleyeyim :P

Bleach1. Açılış

Evet sevgili Bleachimin ilk açılış müziği ^^

29.Ağustos.2010 01:02

evet blog yine aklıma geldi .. yahu ben neden istediğim gibi blog yazamam anlamış değilim :S zor mu geliyor,yoksa gerçekten blog yazmak istemiyormuyum :S. çözmüş değilim ama yine de deneyeceğim^^. Neyse nerden aklıma geldi şimdi blog yazmak söyliyim hemen; nette dolaşırkene rasgele bi siteye girdim Allahım tam da istediğim gibi bir yermiş blogu günlük gibi yapmış.mükemmel öyle heveslendim ki dedim ''lenn neden ben blog yazamıyorum üstümde kara büyümü var acep :S '' hemen adını da belirteyim ''AyDi'' aslında yazdıklarını okuyunca kafa yapımızda dağlar kadar fark olsa da ben yine de sevdim. ^^ neyse efendim hmm ne anlatıyım ... evet tamamdır.




--- BLEACH ---
Hmmm sanırım bleach'e başlayalı 2 hafta mı oldu ne :S emin değilim şuan 104. bölmdeyim gayet güzel gidiyor^^ Gerçekten ben bu bleache takmış durumdayım hehe ^^ ne zaman pc başına geçsem direk olarak bleach videosunu doldurmakla başlıyorum işe .. resmen takıntı haline geldi benim için her karakterini araştırıyorum; kempachi, yoruichi,renji,matsumoto... uzayıp gidiyor :P ichigoya takmış durumdayım,:P diyorum ki acaba gerçekte de buna benzer birisi çıkarmı karşıma hehe .. ama nerdeee bende şans olsaydı zaten erkek doğarmışım :P of Allahım off ..acaba bi cosplay mi bulsam kendime ama o da zaten çakma :P istemez orda kalsın :P ...

5 Ağustos 2010 Perşembe

05.08.2010 13:18


ÖhöM öhöm... Merhabalar bu bloga kaç senedir isteyipte bir türlü beceremediğim şekilde yazmaya başlamaya karar verdim :D .Ama başarılı olabilecekmiyim hiç bir fikrim yok.Uzun sürelerdir bir bloga günlük gibi yazmayı, aklımın estiği şeyleri paylaşmayı çok istedim ve başlıyorum :D. Az biraz kendimden bahsetsem mi acaba :S :D... Ben zeynep bu sene lys sınavına girdim ama başarılı olamadım:(.Aslında öyle fazla hayal kırıklığına uğradığım sayılmaz çünkü sene başından beri tutturmuş gidiyorum ben bu sene kazanamam diye,sonucuda öyle oldu zaten (bir şeyi 40 kez söylersen olurmuş diye boşuna dememişler ...)Öğretmen olmayı çok istiyorum.Coğrafya öğretmeni :) sözel çıkışlı olduğum için aslında pek fazla seçeneğim olmadığıda başka bir konu .. Neden sözeli seçtin derseniz ben de bilmiyorum zaten bu bölümü bin türlü pişmanlıklar içinde bitirdim. Neyse bu sene daha fazla çalışıp bazı kişilerin inadına üniversiteli olmaya çalışacağım :).inşallah kazanırım.
Neyse gelelim başka bir konuya o da şu ki ben de bir uzakdoğu hayranıyım. :)ilk zamanlar herkes gerçekten çok tuhaf karşılıyor ama daha sonra kendi içimize çektiğimiz arkadaşlarımız bile oldu :D :D şu uzakduğuluları bi anneme sevdirmeyi başaramadık (ablamla beraber :D)her seferinde 'eyvah eyvah uğraştıkları şeyler bak'demekten usanmaz :D:D
Hmmm... aaah birde anime manga tutkum vardır ilk önce anime izlemeye başladık.ilk izlediğim anime ;'Death Note' gerçekten şimdiye kadar izlediğim animeler içinde en güzellerinden birisiydi daha sonra vimpire knight ve itazura na kiss geliyo bu üç anime hayatımda izlediğim en mükemmel animeler eğer izlemediysen bence izlemeslisin pişman olmazsın ^^ animelerden sonra arkadaşımın önerisi üzerine manga okumaya başladım daha da bırakamadım :D gerçekten mangalarda çok zevkli oluyor. ^^ tek kötü tarafı uzakdoğu filmleri yada animeler kadar fazla çevirilmemesi:(gerçekten Türkçe manga bulmak biraz zor :( şimdiye kadar bir çok manga okudum.ilk okuduğum manga merupuri'ydi ve en muhteşem mangalardan birisi :D aram mükemmeldi :D hele o dağ zambağım :D:D:D bayılıyorum bu manga çocuklarına :D:D:D uzun soluklu mangalar daha bi zevkli oluyolar unutamadığım diğer mangalardab bir diğeri ise kesinlikle 'bitter virgin' :) gerçekten çok güzel bir okadar da buruktu (benim için) şu sıralar okuduğum bir diğer manga is 'dengeki daisy' takip ettiğim yerde tamamlanmadığı için bende henüz bitirmiş değilim ama eminimki en mükemmel manga listemin içerisine girecek :D:D Ahh neyse neyse çok uzattım zaten eğer sonuna kadar okuduysanız gerçekten çok teşekkür ederim sıktıysam kusuruma bakmayın ilk yazışıma verin lütfen ^^... Herkese iyi günler inşallah istekleriniz hayırlısıyla gerçekleşir^^... NOKTA