1 Eylül 2010 Çarşamba

Ankara ^^,

Hmmm sanırım pek fazla birşey yazamayacağım.Bu sene yaz tatilinde Ankaradaydık...(Her yaz olduğu gibi :P)Ne zaman kuzenlerle bir araya gelsek kesinlikle gece uyumayız kırkbin türlü oyunlar oynar şaklabanlıklar yaparız hehe :P en erken saat 3 te yatarız. Aramızdan bazı hainler çıkıp erkenden uyuyakalanlar var ama genelde saat 5-6-7 gibi uyuruz ^^Neyse efenim şöyleki bu sene de bir gün sabah saat 7 'ye kadar oturduk film izledik gece gece çikolatalar gofretler halleyler ne bulursan hepsini yedik hepsini :P ardından sulu makarna yapıp patlayana kadar yedik onun ardından da dondurma yiyecektik kiii baktık daha fazla dayanmıyor miğde :P dondurmamız kaldı o gün Güneşin doğuşunu izledim her saniyesini çok hoştu ^^ Herneyse baya konudan uzaklaştım saçma sapan şeyler yazdım ...:P ben sadece gün doğumunun fotosunu eklemek için şeetmiştim :P hehe...
işte ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder