16 Nisan 2012 Pazartesi

Bir İşkencedir MİDAS

Geçtiğimiz günlerde Midas'ı izledim.. İlk çıktığı zamanlarda adını çokça duyuyordum ve çok da merak ediyordum. İzlemeye başladım, düşüncelerim şu yönde "Ohh ohh Orabonim var (Jang Hyuk)" oo Lee Min Jung da varmış, Wuhaaaaaa No Min Woo da varmış." dedim ve başladım ilk başlar sıkıcı geldi "E olur o kadar her dizi filmin başı sıkıcı olur" dedim devam ettim.. Baktım hala sıkıcı "1-2 bölüm sonra güzel olur bu olur oyuncular iyi zaten ben devam edeyim " dedim - dim -dim...Baktım dizinin hiç güzelleşeceği yok..


Konusu kısacası Kardeş kavgası miras kavgası şirket işleri o şirketi batır satın al yok fondu yok hisseydi cart curt... Başka bir şey yok.. Bir bölüm içinde 5 - 10 dakikasında No min woo gösterip geri kalan 5 - 10 dakikasında Lee min jung'un iş ve aşk hayatını gösterip diğer geri kalan koca zamanı şirket yarışlarını anlatıyor yuh oha çüş deve -.- Neyse zaten çoğunu izlemişim geriye kalmış bir kaç bölüm yarıda bırakmayayım bitireyim dedim kendimi sıka sıka 15. bölüme geldim.... Bir geldim Laanett.. Dizi ben 16 bölüm diye biliyordum ama 21 bölümmüş öhh :O ve bundan sonrası izleme şeklim.... sar sar sar.. Dur! No min woo. İzle..sar sar sar.. Dur! Lee min jung. İzle... Sar sar sar... Dur No min wo....... böyle böyle izledim :D son 5 bölümünü 1 saatte bitirdim :D

Yani dizi işkence gibiydi No min woo ise nazarlık :D

Midas'dan görüntüler... Pardon No min woo'dan kıkıkı





Bu arada dizi de Lee min jung'un giydiği bu manto çok hoşuma gitti hele rengi öfff bayıldım


Ve bu mont ve atkı da çok güzel olmuş. Bu arada Sağ resime dikkatli bakınız lütfen :O Tek göz :O :O İlluminaaaatiii hoooo :O:O:O agfgdyudgf :P



Ve bu çanta da çok hoşuma gittiii.. Hediye kabul ederim hiç çekinmeden acaba kabul eder mi ki diye demeyin sizi kırmam :) tereddüt etmeden alabilirsiniz nihohohoh :D






6 yorum:

  1. ben eş zamanlı izlemiştim entrikasına da bayılmıştım hatta:D dizinin belli bi yarısından sonra yön değiştirmesi, kimin elinin kimin cebinde olması durumu falan diziyi seyrettirmişti bana :D ama tabii peşpeşe izleyince sıkıcı olmuş olabilir haftada 1 bölüm olunca gidiyordu yani ;))

    YanıtlaSil
  2. Ya aslında konu bakımından güzel ama neredeyse bölümün başından sonuna kadar hep şirket işleri falan olunca sıktı araya başka şeyler serpiştirselermiş daha ilgi çekici olabilirmiş mesela no min woo'yu ya da ne bileyim kızı daha fazla gösterselermiş (sırf no min woo'yu sevdim diye demiyorum :D yanlış anlaşılmasın)daha iyi olurmuş biraz işin dışına çıkılsaymış falan :D Yoksa normalde entrikalı filmleri ben de çok severim :D Belki de senin dediğinde olabilir 2 günde bilemedim 3 günde bitirdim :D

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyordum ama şu an izlemeye korktum o kadar mı sıkıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tabii herkesin zevki bir olmaz ama ben ciddi ciddi çok sıkılmıştım :)

      Sil
  4. ya tanıtımını okurken kahkahalara boguldum harıka anlatmıssın daha iyi tanıtılamazdı bence izlemis kadar oldum thanksss :)

    YanıtlaSil