17 Nisan 2012 Salı

"Rock Rock Rock" Sen Neymişsin Bee!!! ♥

Rock Rock Rooooccckkk


İlk afişini gördüğüm zaman komedi sanıp izlemeye karar verdim sonra linklerini falan ararken öğrendim ki Kim Tae Won adındaki bir Gitarist, söz yazarı, bestekarın hayatını anlatıyormuş...

Küçük bir çocukken Led Zeplin'in Babe I'm Gonna Leave You' şarkısını duyar duymaz Rock müziğine hayran kalmış. Ve kendi imkanlarıyla gitar çalmayı öğrenip Rock grubunu kurmuş... Ama hiç de kolay olmamış başına neler neler gelmiş... İzlerken "yuhh yani yoksa bu adam lanetli mi" diye düşünmüşlüğüm bile oldu :D
Dizi öyle çok akıcı her dakikası hareketli değil bazı yerleri sıkıcı da oluyor ama bir biyografi eseri olduğunu düşünürsek gerçeğe bağlı kalması açısından en sağlıklısı bu :D 

Filmi izlerken Kim tae won yani No min woo Müzik çalarda kaset'in üzerine Plaktaki 'Babe I'm gonna love you' şarkısını çekiyordu o sıra benim küçüklüğüm geldi aklıma. Ben de küçükken evde ki kasetlerin üstüne kendi sesimi ya da radyodan hoşuma giden şarkıları çekerdim :D Plak dinlerdim beğendiğimden değil sırf eğlencesine :D Bunlar da tarihi eser plaklarımız :D tam 41 tane :D Küçükken plakları üst üste dizer ev yapardım nihohoho

Neyse...

Diziden çok etkilendim, hiç aklımdan çıkmıyor tekrar izlemek istiyorum...Öyle ki diziden videolar bile çıkardım :D en sevdiğim ve etkilendiğim sahnelerin sadece bir kaç tanesini :D

Birinci videom; Başka bir okuldan, Kim tae won'a meydan okumaya gelen bir öğrenci ile Kim tae won'un atışması :D


Bayıldım kaç defa izledim bu sahneyi bilmiyorum :D Hele No min Woo'nun o mimikleri, Gitar çalışı... İzlerken resmen kendimden geçiyorum :D

İkinci videom ise Bu sefer de bizim Kim tae won, diğer çocuğun okuluna meydan okumaya gidiyor :D


No min woo'ya karşı hayranlığımın artması sadece yakışıklılığından değil YETENEĞİNDEN de kaynaklanıyor :D bu videolar da kanıtım olsun :D Zaten Elektro gitarı severim ama No min woo elektro gitar aşkımı depreştiriverdi :D

Bu sahnede ise sevdiği kız onun aşkını daha yeni kabul etmiş ve sevgili sıfatıyla ilk buluşmaları...
Hiç sevdiğin insana "Öl Öl Öl " diye şarkı söylenir mi :D En sevdiğim sahnelerden birisi daha...

 

Son videom ise ne zaman bu sahneyi görsem içim bir burulur bir hüzün çöker içime T.T İşte bu sahnedeki Saranghaeee Saranghaee Saranghaeeeeeeeeeeee şarkısı sabah beri dilimden hiç düşmedi T.T


Bu dizi sayesinde bir çok güzel şarkıyı tanımış oldum...

Bu şarkıya bayıldım bir üstteki videodaki şarkı ♥


Şarkının orjinalinde çoğunu kendisi ( Gitarist Kim tae won) söyleyip küçük bir yerini vokaliste söylettiriyor ve  arkadan gelen "nanana" yerinide karısına söylettirmiş :D
Bu da orjinali 
 

Bir diğer hoşuma giden şarkı
Scorpions-Rock You like a Hurricane


Buna da bayılıyorum ♥


Bu da çook güzel ♥

Eski vokalistleri  Lee seung Chul ile


Bu da yeni Vokalistleri Jung Dong Ha ile ♥ 







Ve bunu daaaa T.T ♥






Neyse bence herkes izlemeli bu diziyi zaten 4 bölüm ama link bulmak hiç kolay olmadı benim için en son bir face sayfasında videolarını gördüm oradan indirip izledim :D

-----

Bu yazıyı kaç defa düzenledim artık hatırlamıyorum ama bak yine bir şeyi unutmuşum ><
....

No min woo gerçekten yuykarıda ki gitar sahnelerini çekiyor huu mükemmelsin sen ama ♥


2 Tae Won ♥ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder