7 Mart 2014 Cuma

Kağıt Bebeklerrr

Az önce yeni banner yapmak için araştırmalarda bulunurken tesadüfen şu resimi gördüm
Birden çocukluğuma gittim :)
Bunlardan bizde de çok vardı. Ablamla beraber oynardık. Hangi gazete pek hatırlamıyorum ama yanında hediye veriyordu. Bir defasında sırf bebek için sabah erkenden gitmiştim. Adam kalmadı deyince nasıl üzüldüğümü ben bilirim :D
Sonra çat pat gazeteciden oynaya zıplaya elimde kağıt bebekle eve döndüğümü hatırlıyorum :D
O bebek kesinlikle buydu :D
Hatta bizde kitapçık ya da dergi şeklinde içinde bir sürü kıyafet olanı da vardı ama onu tam hatırlayamadım 
Keşke annem saklasaymış :D
Çeşitler için
1  ya da google'a papper dolls yazın...
Gazeteci abilere buradan rica ediyorum. Tekrar verseniz olmamıııı?!?!?!?!?!?
Onun dışında, uzun zamandır keşke annem saklasaymış diye düşündüğüm, her aklıma geldikçe içimi bir hoş edip cızlatan başka şeylerde var.
Mesela hikaye kitaplarımız. Deniz kızı oduncunun çocukları, parmak kız, keloğlan masalları, Ayşegül serisi...
Tabii yine bu kitaplar mevcut ama bizdeki yayınlar yok sanırım. çok aradım bulamadım. Geçenlerde deliye dönmüştüm ara ara yok. Bizim hikayenin kapağı böyle değildi kiiii :((((( :((  
Bir başkası ise birinci sınıfta çok sevdiğim Binali öğretmenimin aldırdığı okuma kitabı... Akla gelmeyecek her şekilde aradım ama onu da bulamadım :D
Bir de fiş dosyam... 
Anneee bunları niye saklamadınnnnn :( :( :(   

Bir de benden daha büyük olduğu için daha çok şey hatırlayan ablamdan dinleyin :)

Selamlar :D
Evet ben de birazcık birşeyler söyliyim. Mesela bir bayram sabahı her tarafı kağıt kesiği ile doldurduğumuz için annemden feci halde azar işittiğimizi hatırlıyorum :D Bana o kadar zevkli geliyordu ki onlarla oynaması...
Sonra bunlar en nihayetinde kağıt olduğundan yıpranıp yırtılıyorlardı. Biz de kendimi kartonun üstüne önce bebek çiziyorduk sonra da o bebeklere çeşit çeşit elbiseler yapıp öyle oynuyorduk :D O zamanlar daha mı güzeldi sanki :((

Biz 11-12 yaşımızdayken yani çocukken çocukluğumuzu yaşıyorduk. Ama şimdiki çocuklar çocuk olmadan genç kız olmaya bakıyorlar. Her birisi internette fink atıp aptal şarkıcılar için kendilerini parçalıyorlar. Biz daha normaldik Bu nesil cozutmuş. Gelecek nesilden korkuyorum desem yeridir.

Ablam noktayı koyduğuna göre dağılabiliriz o zaman :P

9 yorum:

  1. Yaaaa inanamıyorummm :) Nasıl severdim bunları bende çocukluğuma gittim şimdi olsa yine oynarım herhalde :) Şimdiki çocuklar ne kadar şanslı görünsede çok şanssızlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kesinlikle. bizim çocukluğumuz çok daha güzeldi. Özledim o günleri :) ♥

      Sil
  2. ayy o kağıt bebekler...zibilyon tane almışlığım aldırmışlığım var ya..hatta yeni yüzyıl diye bi gazete veriyodu..attım mı yoksa hala duruyolar mı acaba merak ettim şindi..bi kutuluları deşelemek lazım.. :D
    bide ayşegül serisi..Allahım en sevdiğim seriydi ya..bende sadece 2 tanesi var diye oturduğumuz şehrin bi ucundan öteki ucundaki kütüphaneye sırf bu kitaplar için giderdim..hey gidi günler..onun yüzünden belki de kitapları bu kadar çok seviyorum.. ^o^
    geçen nette aradım acaba satan varmı diye bulamadım..bulursanız görürseniz haber verin taammı..o seriyi hala istiyorum çünkü.. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül kitapları Yapı kredi yayınları basıyormuş :) ayrıca internette de satılıyor D&R'da gördüm. :)

      Sil
    2. Abla ben bu yaz Kızılaydaki Yapı Kredi yayınevinde görmüştüm ne denir ona yayınevi mi kitapçısı mı. Ayşegüller kolay bulunuyo da asıl bizim hazineleri annem sobaya atı heralde. Bir kutu kitabım vardı :(

      Sil
    3. höfff..ankaradan ayrıldıktan sonra her yol ankaraya çıkar oldu ya bi deli oluyorum ki sormayın.. :(((
      ivit sizden sonra bende baktım yky basıyomuş onları..dr'da da görünce şoktan şoka girdim..20 sayfalık çocuk kitabı 5 lira olurmu yaa..ciltlileri de 22 liraymış.gerçi şuan %25 indirimli ama yine de yuh yani.. >.<
      neyse sahaflara falanda bakim ben en iyisi.. :)) sağolun yinede kızlar..

      bu arada bi kutu kitabınız piyasada yok ve sizin sesiniz çıkmıyo..O.O
      woaaa..bende olsa çoktan isyan bayrağını çekmiş,en afillisinden tribimi yapıp 2 ay küsmüş,karşılık olarak 2 koli kitapla işi tatlıya başlamış idim..hiç iş bilmiyosunuz vesselam... :D :D

      Sil
    4. Biz de karşılık olarak iki ton trip yiyoruz haha o yüzden sessiz kalma hakkımı kullanıyorum abla :D Ya buralarda sahaf yok İstanbulu da ben bilmiyorum :( Hep gitmek istediğim yerdir sahaf :(

      Sil
  3. Hatırlıyorum...
    Ben de çok oynardım bunlarlar.
    Değişik değişik kıyafetler bi de durmazdı onlar üzerinde iyice sıkıştırmaya çalışırdık kağıtları :)
    Çok güzel bir yazı olmuş kızlar ellerinize sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :D tıktıktık yürütürken bebekleri elbiseler düşüyordu asdfghh :D sağoll ^^

      Sil