2 Ağustos 2012 Perşembe

Romancee The Dancee Hindi Film Styleeee ~~

Hint filmlerine devam efenim ^^
Rab Ne Bana Di Jodi'den sonra " Kal Ho Naa Ho" izledik
Klasik, aslında çok güzel bir konusu vardı ama ben beğenmedim. Çok boş işlenmiş tüm asıl olaylar son ana sıkıştırılmış hop oldu da bittiye getirmişler. Shah Rukh'cumm hatrına filmi bitirdim ama şunu da söylemeliyim ki Shah Rukh'un izlediğim en kötü filmiydi :( Aslında sevenleri de var ama filmin finali finali için sevdiklerini düşünüyorum. Yalnız bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Shah Rukh sen niye bu kadar şirin şeker karizma bir şeysin yahuu T.T Filmin bu afişi çok hoşuma gidiyor kkk ^^ ...
~~~
Dedik ki hep Shah Rukh, gidip biraz da başkalarının filmini izleyelim. İndirdik Housefull'u
Sakar şanssız bir adam var nereye gitse işleri batırıp içine etmekte üstüne yok. Film, yazdıklarımdan da anlaşılacağı üzeri komedi ama sürekli sakarlık yapıp o güzelim evin içine edip evi savaş alanına getirmesi... evet komedi ama böyle filmleri izlerken içim daralıp sıkılıyor ve ancak yarısına kadar dayanabildik sonrasını kapattık >.<  Yalnız filmi izlerken sürekli Shah Rukh'u bekledik "aha şimdi çıkacak aha çıktı o Shah Rukh mu yoksa" falan filan :D hoş biliyoruz bu filmde Shah Rukh'un oynamadığını ama ard arda sadece Shah Rukh'un filmlerini izledikten sonra, onun olmadığı bir filmi izleyince beynimiz otomatikman her yerde Shah Rukh'u arar oldu  :D
~~~
Neyse üstteki filmi yarım bıraktıktan sonra " Mere Brother Ki Dulhan" izledik.
Baş roldeki kız çok güzel, iki çocuk da hoş yakışıklılar ancak ben asıl oğlana pek alışamadım, ısınamadım. Film başlarda bana uyuz geldi ama genel itibariyle güzeldi ^^ Özellikle sonunu çok güzel bağlamışlardı renkli bir filmdi. ^^ Ancak benim gözüm Shah Rukh'u aradığı için, Shah Rukh özlemi çektiğim için pek sarmamıştı :D
~~~
I Hate Luv Storys
Film güzeldi hoştu kız güzeldi hoşuma gitti. Filmde sürekli Shah Rukh'cumun filmlerinden parçalar gösterdiler, onun filmlerindeki repliklerinden söylediler falan filmlerini çekitiler haha o yüzden bir üstteki filme göre daha çok beğendim kkk ama çocuktan ise bir önceki filme göre daha çok gıcık oldum :D Ama güzel filmdi ^^
Daha devamı var ancaakkk yazı çok uzun olmasın ben bile okurken sıkılıyorum hoho

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder