14 Nisan 2013 Pazar

Bin Muhteşem Güneş... Okundu ve Ağlanıldı


Ama Hüseyin amca sen sürekli ağlatıyorsun!...

Uçurtma avcısı ve şimdi de Bin muhteşem güneş... Sanırım ben bu adamın bütün kitaplarını okuyacağım :D Mayısta yeni kitabı çıkıyormuş. Şimdiden meraklardayım :D 
Çok şey yazasım var ama hepsi de spoiler olacak :D O yüzden yazmayayım ama iyi küfür ettim birilerine. ><

Tumblr'da gezinip blog yazımı süsleyecek şeyler bulmak bende fena alışkınlık oldu dizi filmlerde tamam da kitap.. Ama işte bu da kitabın beni ne kadar etkilediğinin bir göstergesi. :D
Neyse 
Şu yoruma çok güldüm ve aynı zamanda katılıyorum da :D Aklımda beliren Tarık'ı birilerine benzeteceğim ama çıkaramıyorum :D
Spoiler
Burada ben de aynı tepkiyi verdim :D Baya sevindirik olup şok oldumdu :D "Eneeee lan ablaaaaaa .....*O*"

Spoi Bittii
Jaejoong'da okumuş la bu kitabı :D ben demiyorum aha da bu link öyle diyor :D

Kitaptan güzel bir alıntı;
"Sırrını rüzgâra fısıldarsan, ağaçlara söylediği için suçlayamazsın."

Bu arada bizim kapak resmini beğenmedim Bu  ve ya Bu  olsaymış daha anlamlı olurmuş.

6 yorum:

  1. Bir çırpıda okuduğum kitaptı.Mayısta çıkacak kitaptan haberim yoktu sayende öğrendim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricaa ederim :D 170. sayfadan sonrasını nasıl bitirdim anlayamadım :D

      Sil
  2. Ya bende uçurtma avcısında ağladım T_T şimdi bunu aldım okuduğum kitabı bırakıp buna basladım yine mi ağlıcam yani :D olsun değer bee. Yeni kitap haberine de çok sevindiiiim sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yanlış hatırlamıyorsam benim ilk ağladığım kitap oydu :D ardından da bu oldu, diğer kitabı da ağlamak için sabırsızlıkla bekleyeceğim hihi

      Sil
    2. Valla benimde ilk ağladığım kitap oldu ama buda ağlamadın icim ezildi ama ağlamadım bana
      Hasan çok koymuştu yaa T_T sıradaki gelsin artııık :D

      Sil
    3. haha :D:D evet gelsin bence de :D

      Sil