14 Mayıs 2013 Salı

Öyle İşti... #MusicNote 19

Ahhhh benim çilekeş blogum yine geldim sana Hanbyul & Led Apple döktürmeye ... Ondan önce içimi dökem mi?? Dökem dökem...

Aylardır Barfi'nin sinemalara girmesini bekliyorduk ve sonunda girdi de, biz de sinemada izleyeceğiz diye ne kadar merak ediyor olsak da izlemedik büyüsü kaçmasın diye. Sinemaya girdi girmesine de belirli yerlerde.. Biz de dedik hadi Selin Kadıköy'de beraber izleyelim. Hem yüzyüze ilk buluşmamız olur. O arada Ceren de geldi aklımıza aa Ceren'le de buluşuruz onu da çağıralım. Herkes kesin geliyor ama bir bizim izin kaldı. Annemden izin kopardık ama sağolsun sevgili babam..... 1 Hafta evvel; aylardır gecikmiş olan hakkımı aradığım için sanırım BÜYÜK bir olasılıkla o yüzden, o gün bugündür babamın suratından düşen bin parça... sağolsun bugün de güzel bir Olmaz cevabını aldık. Sebep? "İşte!..." İyi öyle olsun. Zaten çoookk her yere izin verirdiniz yaa hani istediklerimiz gerçekleşiyor, hayatım çok güzeldi ya hani... artık hiç bir yere izin yokmuş...  Şimdiye kadar nereye, neye izin verdiniz ki!?....... ahhh neyse...

Ben Led Apple diyordum değil mi...Şu sıralar hayatıma renk katan her gördüğümde beni güldüren, mutlu edenlerin başını çeken Hanbyul ^^
Bugün iki video birden geldi. Fazla yüklenmeden gidiciydim neredeyse :D kalbimmmm..... asdfghj
Birincisi Zia ile Hanbyul single çıkardılar bugün.



Şarkı benim için öyle çok çok güzel değil. Amaa tabii ki de güzel beğendim yani :D Ama şöyle ki bilindik bir tarzı var.:D Şarkıdan çok klip hoşuma gitti. Bir yakın çekim yapmışlar ki öfff nereye bakacağıma şaşırdım kaldım :D Hanbyul'un gamzesine mi gözlerine mi yüzünün tamamına.... :S Böyle salakça bir duruma girdim :D Bitirdi beni bu çocuk ♥ Ayrıca kazağı da çok güzel :D 


Ve bir de Haftanın Cover'ı var... 4minute - What's your name?...

Bence Led Apple'ın söylediği hali ile şarkı çok daha güzel olmuş :D ♥  Hanbyul'un saçlar... :D:D Neyse detaylıca yazmayacağım sonra yazı zıbıtıyor. Herşeyi ile bu haftanın cover'ı çok güzel olmuş..... demeyeceğim çünkü 1 o kızlar fazlalık... olmamışlar. 2 Hanbyul dans etmediiii T.T Bu çocuk beni deli edecek önce alıştırıyor sonra vazcayıyor >.<

Bu arada yazmadan da edemeyeceğim. Çok tuttum kendimi ama cıks :D Bir yerde okudum, birisi Hanbyul'a gay demiş.... Gay! Hanbyul! Gay! asdfghjklşi valla hem güldüm hem sinirlendim hem bir daha güldüm :D Allah aşkına göz var nizam var bu çocuk nasıl gay olur. Sayılan gerekçeler çok komik :D neyse daha çok diyeceğim var da susayım :D Hayır tanımayıp bir iki resim.... tamam sustum...:D 
~~~

Bu arada büyük çabalarım sonunda Cheongdamdong Alice bittii...Ablamla beraber izliyoruz dizileri ablamın da öyle illet bir huyu var ki neredeyse hiç bir diziyi bitirmez sona yaklaşınca kalır o dizi >.< Sıkmalarımla hadi abla bitirek kalmasın demelerimle bitirdik :D  Huuuu bittiğinde parti verdik :D Darısı listedeki diğer dizilerin başına :D İnşallah sıradaki Ojakgyo olacak :D
Kız illet ettirdi o kadar beyinsizdi ki beni krizlere soktu. Mutlu sonla bittiği için üzüldüm o kız çöplüklere gitmeliydi asdfghjk

Park si hoo çok datlıydı. hele o danslar.... :D 

O değil de ben Shin in hwa'ya hayran kaldım ♥ :D Çok güzelll.. Ve No min woo'ya da çok benziyor asdfgh :D:D Ablası olabilir mi... :D:D Uzun saçlı hali o kadan değil de bu dizideki tipiyle harikaydı :D Dizideki favorim ♥ :D Yalnız Tumblr'da gezinirken baktım da herrrkes bundan nefret etmiş haha olsun gel ben seni sevdim :D Yaptığı hiç bir harekete de sinir olmadım :D
Neyse inşallah yan taraftaki izleme listem git gide azalacak en azından beklemekten küflenen afişler gidecek :D
~~~
Ve uzun zamandır merak ettiğim Japon dizisine de başladık dün. Sanırım güncel gideceğiz. Sarılı çocuk bak yine unuttum adını >< daha ezberleyemedim Sürekli sürekli tumblr'da giflerini resimlerini görüyordum e bir değil iki değil onbeş değil ilgimi çekti :D Başlamamın büyük bir nedeni de bu çocuk zati :D....Daha 4 bölüm izledik bakalım...

Hımmssss bu kadar galiba... Bu arada ben Blah Blah'ı çok özledim T.T Özlemimi gidermek için Led Apple Fan meetinglerini izliyorum onlar da çok güzel yahuu :D belki daha sonra onlarla ilgili de yazarım :D
Neyse gulügulüüüü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder