29 Aralık 2015 Salı

Güle Güle 2015 ~~~

Büyüdükçe zamanın çok daha hızlı geçtiğini daha fazla hisseder oldum. Ne ara 2015 olmuştuk da şimdi 2016 oluyoruz yahu! 
Bakalım bu su gibi geçip giden 2015 yılına neler sığdırmışım ^^

Önceden de hakkında ufacık bir yazı yazmıştım zaten. Evliliğimin ilk 6 ayı sanırım, eşimin Almanya'dan buraya okumaya gelen kuzeniyle dolu dolu geçti. Kendisiyle bol bol vakit geçirip senelerdir birbirini tanıyan arkadaşlar gibi olup çıktık :) 2015'in ilk dönemleri kendisiyle gün aşırı kar demeden soğuk demeden 3 ay spora gitmemizle geçti. Çoğu kişi sen niye spora gidiyosun zaten zayıfsın, bu soğukta işin mi yok yollara düşüyorsun deseler de ^^

Uzuuuun geçen seneler ardında geçtiğimiz kış gerçek anlamda kara doydum. Bulunduğumuz yerden yarım saat uzaktaki semtlerde kar oraları esir alsa da bizim olduğumuz yerin üstünde sanki görünmeyen bir şemsiye açık olur, bazen şemsiyede ufak zedelenmeler sonucu biraz kar yağıp bizi sevindirse de yerde kalma süresi birikmesi çok güç bir olaydır.En son ben küçük bir çocukken dolu dolu kar görmüştük. Öyle bir yokluğun ardından Ankara'da geçirdiğim ilk kış beni kar açısından çok sevindirmişti ^^

İlk defa gerçek sürpriz doğum günüm oldu. :) Mayidayla spordan sonra bize geçecektik geç bi vakitte eve döndük. Dış kapıyı açtığımda ev karanlıktı ama ufak bir sarı ışık vardı. Elim ayağım zangır zangır titremeye başladı eyvah evde hırsız vaaar derken içerden bir bağırtı bir kutlama :O Bir adet korkudan ve şaşkınlıktan donakalan ve ardından yine korkudan mı yoksa sevinçten mi bilmeden ağlayan yine ben :O :D 23 yaşıma basmıştım ivit ^^ Hayın domdomlar (Görümcegiller, kuzenler, eşimin kuzeni yani spor arkadaşım, kayınvalide..) 

Eşim işi gereği haftanın bazı günleri gececiydi artık değil akşam gidip sabah geliyordu. İlk zamanlar ufak görümcem 15 yaşında benimle kalıyordu. Sonradan cesaretimi toplayarak tek kalmaya başladım. Yatagımı salondaki kanepeye açıp sabah saat 4-5 lere kadar uykudan gözlerimi açamayacak hale gelene kadar tv izleyip korkmaya fırsat kalmadan uyuyordum :D Güzeldi de yani :D Bazı gecelerde kız partisi veriyorduk. Kız kardeşlerim burdaysalar onlarla yoksa diğer kuzenler falan... Bütün kızlar toplandık toplandık toplandıkkk Sabahlara kadar muhabbetler, filmler, aburcuburlarr ohh :D

*İlk defa bowling oynadım ve sonuncu oldum :D
*İlk defa direksiyon başına geçtim. Sıfır deneyim ve bilgiyle iyi sürdüğümü düşünüyorum :D Kursuna gitmek istiyorum ama bakalım ne zaman nasip olur ^^
*Eşimden tavlayı öğrenip uzun bir süre de tavla manyağı oldum.
*İlk defa ailemden uzak bir ramazan geçirdim  ilgili yazı 
*Meksika'dan paket geldi ^^ ilgili yazı  Yalnız ufak bir sorunum var :( bu hediyeler karşısında artık ben tükendim. Sizce ona neler yollayabilirim?? yardımmmm
*Normalde kalabalık oturma ortamlarını pek sevmem. Evden çıkmayı da pek sevmem. Evde tembel tembel tek başıma takılmayı tercih ederim. Ama birden kendimi görümcegillerin düzenlediği bir Gün ortamında buldum :D Neyse ki yaş ortalaması genç, kafalar birbirine yakın olduğu için eğlenceli geçiyor ^^ 

Yabancı dizileri seven birisi olarak, eşimle de ortak bir şeyler izlemeyi deli gibi istiyorum ama adam inatla dublajlı olursa izlerim öbür türlü birşey anlamıyorum demekte diretiyor >.< Ağzından girdim burnundan çıktım. The 100 başlattım :D Kendisi, kendisine çok şaşırarak diziyi çok sevdi ve yeni sezonu bekliyoruz :D yeaass kadın gücüü hihohaytt.. Yalnız bu başarım Fear the Walking Dead için geçerli değil. zaten ilk sezonu 6 bölüm olan dizinin son bölümünü hala izlemiş değiliz. Sorun onda da değil zaten dizi güzel değilmiş pfff

İlk defa Bayburt'a gittim.Evet evet şu hani sürekli internette alay edilen kimsenin nerde olduğunu bilmedikleri şehir :D Memleketim olmasına rağmen hiç merak edip gitmek istemiyordum. Bu sene öyle gitme gibi bir durumumuz oldu. Sıfır beklentiyle gittiğim halde ilk geçtiğimiz yollar mekanlarla birlikte bu kadar da olmaz diyip hayal kırıklığı yaşamıştım :D Sonradan zaten bir avuç olan şehirciği gezince biraz daha sevimli geldi. Eşimin anne tarafından dolusuna kuzenleriyle tanıştım.Hepsini çok sevdim. Düğün sebebiyle hepsi başka bir yerden gelip Bayburtta toplanmışlardı
*Hayatıma bir tontiş girdi evimin üçüncü nefesi oldu. Arkadaşım oldu, neşem oldu, her şeyim oldu. Ama beni erken bırakıp gitti :(  kısacık bir yazı yerine daha sonra inşallah daha ayrıntılı bir yazı yazacağım 
Geçen ocak ayında öylesine bi dergi almıştım. Hediye takvim vardı içinde. Ben de onu mutfağıma astım. Kendimce önemli ya da mutlu olduğum, üzüldüğüm olayları takvime ufak notlar düşmek için. Artık bu sene yeni bir takvim edinmeyi çok istiyorum. Büyük ihtimal yine aynı dergiyi alacağım sırf takvimi için ^^ Ya da daha güzeline denk gelirsem.. :) Takvimin delikdeşik olmasının sebebi bir ara aynı duvarda takvimin hemen üzerinde dart'ın asılı olmasıydı :D Tabii bu deşilmeler sadece takvimde kalmayıp maalesef duvarı da epey yaraladı :P

7 kere sinemaya gittim
Sağ Salim 2
Bana Masal Anlatma
Üçkağıtçı Mortdecai
Kocan Kadar Konuş
Yenilmezler Ultron Çağı
Marslı
Labirent 2

10 tane kitap okudum
Çalıkuşu
Böğürtlen Kışı
Mart Menekşeleri
Kürk Mantolu Madonna
Küçük Prens
Süper Dadı
Saklambaç
Gündüz sefası
Kusursuz Tuzak
Kuyucaklı Yusuf

İşte benim 2015 yılım böyle geçti gitti. Evimdeki 3. nefesim tontişim gitmeseydi çok daha mutlu sonlandıracaktım 2015 yılını :\ Şimdiyse 4. olacakken 3. olacak olan nefesi bekliyorum ^^

8 yorum:

  1. Ne güzel bir derleme olmuş :) Hoşgidiyormuş 2015, hoşgeliyor 2016 :)
    Bu 3.nefes kim acep ;)))) Yaklaşık 9 ayı mı var gelmeye yoksa 3.tontişin arkadaşıgillerden mi :)

    Her yılın daha keyifli olsun! 23 ha :) Daha çoook ve güzel yılların olsun... :) Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) 9 aylıkgillerden ama daha da az hihi :))
      Size de mutlu yıllar dilerim inşallah ^__^

      Sil
    2. AAyyyy ;) Sağlıkla gelsin inşallah nefesin ;))

      Sil
    3. Amiinn inşallah :)

      Sil
  2. Kızıııımm Colony izletsene enişteciiimeee :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeaa keyifle izlenecek bilgisayar mı var :D Ben izledim ama tek olduğum için bi de dibine gire gire :D tve de bağlayamıyom :D Hem bakim bi kaç bölüm daha oynasın da ona göre bakıceyzz :D

      Sil
  3. Bu kadar ayrıntının keyifle hatırlanıyor olmasına hayran kaldım, çok isterdim bu kadar düzenli bir yıl sonu yazısı yazabilmeyi. :) Seneye artık inşallah. Keyifli bir 2016 diliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aslında telefondaki resim galerim olayları hatırlamamda epey yardımcı oluyor :) Sizin de 2016 yılınız gönlünüzce geçer inşallah :))

      Sil