10 Nisan 2013 Çarşamba

Hanbyul Örtmen Korece Öğretiyor! #MusicNote 14

Bu hafta geç mi kaldım ben mi öyle hissettim bilmiyorum :D:D Hanbyul's blah blah çoktan çıktı ve izlendi bilee 



▬Bu hafta temayı değiştirmiş top 10 listesi geçen haftayla aynı diye... Ne zaman o top 10 listesine Led apple girerse işe o zaman tekrar top 10 listesi hakkında dırdırını yapacakmış.... Sanki biraz zor mu ne :S İstemediğimi düşünmeyin tabii ki de çok istiyorum hatta 1 numara olsunlar ama sanırım bu biraz acı gerçek :D Hoş kendisi de bunun farkında haha :D

▬ Video sayesinde Hanbyul'un zamanında Avustralya'da part time olarak İngilizce, fizik, kimya, biyoloji ve matematik özel öğretmenliği yapmış olduğunu öğrendim... *o* 
Başta sallıyeooo len buooo demiştim ama hemen ardından aklıma geldi ki la bu zaten diş hekimliği okuyordu değil mi... E o da sayısalll... Vaşşş zekaa küpü maşallahhh hığ püü ♥♥
Hanbyul gibi bir öğretmenim olsa noolurdu haa noolurdu dediğim anda pat diye cevap ablamdan geldi "Ne olurdu.... adamın yüzüne bakmaktan ders çalışamazsın.Yüzüne baktığını belli etmemeye çalışırken de içinde patlar gidersin..."............ Evet!..... Çok doğru bir tesbit bakamam ki benn T.T O streste kalpden yığılır kalırdım herhal :D

▬ Hanbyul bu bölümde bize çok basit ama bir o kadar da işe yarayan bir cümle öğretiyor. Kore'de bir günü bu cümleyle atlatabilirmişiz ya da yeni birisiyle tanıştığımızda, yemek yedin mi, adın ne... uzatmıyorum her türlü sorunun tek bir cevabı var.. sıkı duruuunn.....
나는 레드애플 좋아해
gerçekten etkili bir cümle imişş.. Hanbyul örtmenim öyle didi :D "Nanın Led Apple Chuae" asdfghjk O zaman ben Kore'ye gitmeye hazırım kiii... Bekle beni Hanbyul belalın geliyor :D

▬ Bir de ödev verdi a4 kağıdına yapmalıymışız. Öğretmen değil mi benim pek sevgili Hanbyul seonsaengnim :D E öğretmenimin sözünden çıkamaammm uslu akıllı bir öğrenciyim ben :D 
Videonun İngilizce altyazılısı için burayaa :)
Ve dün 14. cover geldiii... 

Her zamanki gibi salıyı iple çektim ama bu hafta biraz hayal kırıklığı yaşadım sanırım :/
Pek sevmedim şarkıyı belki bir kaç dinleme sonrası sevebilirim ondan da emin değilim ama şimdiki düşüncem sevmedim....
Zaten bu seferkinde müzik seslerini de bastırmış bayaa bayaa pek düzgün duyulmuyor sesler. yani olmamış ben beğenmedim üzgünüm :( .... Gelecek hafta Justin Bieber- as long as you love me Şarkı nasıldır bilmiyorum
Gülü gülüüüü ^^ 

Çok oyalandım.><............Beni bekliyorlar da kıskıs

5 yorum:

  1. Hiç birşey annamadım desem ayıp mı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamadım derken :D yazıdan mı? ilk resime kadar ki olanyazım, ilk yüklediğim video hakkındaki düşüncelerim :D ikinci kısımdaki yazım da cover hakkındaki düşüncelerim :D

      Sil
    2. yoksa videodaki konuşmaları mı :D

      Sil
    3. Ay bana neyi annamadığımı şaşırttın he lkasjdklasjdklasjdlkasdjfghjkl "Bu hafta temayı değiştirmiş top 10 listesi geçen haftayla aynı diye... Ne zaman o top 10 listesine Led apple girerse işe o zaman tekrar top 10 listesi hakkında dırdırını yapacakmış.."

      Kimin coverı o?
      Kız ne diyon sen. Sal beni bırdan bişey annamıyom şun. Byul kim cover kimin coverı. Ağğhh başım askldasdas :D

      Sil
    4. Ohhooooo kızım sen konuya baştan yabancı kalmışsın haha :D:D ilahi :D du twitten anlatayım :D

      Sil