7 Mayıs 2015 Perşembe

CembeK'in Gözünden Evlilik

Uzun ara vermeden önce ben internette ne yapıyordum ya :S Bu son günlerde dizilerimi izleyim face- twit- insta arasında mekik dokuyup duruyorum. mekik dokuyorum ama sanki çok mu aktifim hayır hayalet stayla geziniyorum daha çok  hatta keşke bir tane daha bir mecram olsa da azcık da onda dolansam dediğim de oluyor :D Blog yazmak mı? sürekli aklımda olmasına ragmen verdiğim uzun aranın etkisiyle yazacaklarımın birikmesi, birikmesiyle beraber çorba olması, çorba olmasıyla da düzene oturtamayıp yazamamam kısır döngüye girdi sanırım :S ...

Evleneli 8.5 ay olmuş. Ne kadar çabuk geçmiş bee :O daha yeni düğüne gün sayıyorduk :/
Lisedeyken evlilik deyince benim ödüm kopardı. Hatta liseden sonra bile yani her zaman böyle olmuştu. Dünyanın sonu gelecek, hayatım sona ermiş, hayatın bütün renkleri solmuş vesaire vesaire...
Nişanlılık döneminde de, diğer çoğu nişanlılar gibi aşk böcüğü ya da sürekli etrafımda uçusan pembe kalplerim olmadı. Hatta tepetaklak oldum nevrim döndü zorlandım. Sonuçta ben koca bir fangirl idim :D Güne Hanbyul ile uyanıp günü Hanbyul ile kapatırdım. Sürekli arkadaşımla mesajlaşır gibi ona derdimi anlatır, günlük olaylarımdan bahsederdim hatta benden haberinin olduğundan da %99.99 emindim :D Falan fişmannnnn... Sonra hoooop evleniverdim ben..

Peki şimdi nasılım?
Korktuklarım olmadı, mutluyum, yeri geldiğinde benimle birlikte kafayı sıyırıp zıvanadan çıkan bi eşim var ^^
Tamam birazcık fazla kıskanç olabiliyor :P İnternet ortamlarından da pek hazzetmiyor kkk.. Ama zamanla kendime benzetmeye de başladığımı düşünüyorum. Kendisine çoktan "1 litre gözyaşı"nı izlettim bile :D Zaten ilk 7 ay internetimiz yoktu. Şimdi de The 100 izletmeyi istiyorum ama internet geldiği gibi Adem'in eski laptop komaya girdi gibi birşey oldu. en yakın zamanda benimle birlikte bir çok diziyi izleyeceğine inanıyorum :D Altyazıyı baya sorun yapıyo ama ><...

Evliliğe alışmak sandığımdan daya kolay ve çabuk oldu. Yemek meselesi ise zaten yeteneksiz birisi değildim ama hem kendime güvensizlik hem de mutfağa girmeyi çok sevmediğimden ilk zamanlar yemek yapmak bile aklıma gelmiyordu akşam olunca da anaaaa ben yemek yapmadıımm neyse hadi pizza alalım idi :D Sonraları biraz daha basit şeylerden başlayıp giderek kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum :D
Temizlik... Nişanlıyken instagramdan yeni evlenen bir kaç kişiyi takiplemiştim, ev işlerinden temizlikten yakınıyorlardı ben de tööövbe bismilllah iki kişilik yepyeni ev bu neyin temizlik yakınması neyin kafası diyordum ama öyle olmuyormuş gerçekten nasıl oluyor anlamadım, bir şekilde ev darmadağınık olabiliyor o.O 
Ahhhh herneyse öyle işte yani şöyle ki düşündüğümün tersine aslında evlilik güzel bir şeymiş.İnsanın kendine ait evinin olması çok başka bir şeymiş....Duygularımı kelimelere dökmekte çok da iyi değilimdir ama güzelmiş işte ^^

Haa sıkıntılı zamanlarda olmuyor değil tabii ama zaten hiç birşey mükemmel değildir dimi? Oluyor öyle bazen ufak tefek şeyler anlaşamamazlıklar falan Allah büyüklerinden beterlerinden saklasın inşallah.
Yalnız işte bazen kendimi yalnız hissediyorum o da yaşıtım ve sayılabilecek kuzenlerim veya internetteki arkadaşlarımdan ilk evlenen ve şuan için tek olan olmamdır :S

Neyse diyeceğim o kiiiii.... Başka da bir şey demiyorum zaten ben bunları yazmaya da gelmemiştim nasıl bu kadar şeyi yazdım ki :S
O değil de bu son resim sanki benim evi çizmişler gibi :D

7 yorum:

  1. Kıııııızz resmi görünce aha senin ev dedim :D Ama sana bir de kedi lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee güzel olurdu pisicik :D

      Sil
    2. Ya arkadaş nerelerdesin sen? Tanıdığım tüm bloggerlar arasında tek evli olan bendim. Tek garipsenen de bendim. Cembek evlendi yanlız değilim diye sevinirken bir baktım yapayalnızım :/ Hoş geldin. Bi daa yapma böyle şeyler :D

      Sil
    3. ya valla halbuki blog yazmayı da çok severdim noldu bilmiyorum yazamıyorum :D Bakalım aktif olmayı deniyeceğm.. Hoşbuldum :D Bu arada blog için de teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu arada blogun yeni hali çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Düğüne sayılı günler kala böyle şeyler okumak iyi geliyor :)
    Bende şimdiden korkular içerisindeyim.. yemek yapamam, bildiğim bir kaç çeşitle kaç gün idare ederiz bilmem, sonra kendi ailemin yanında yeni bir aileye alışma fikirleri zihnimde baloncuk oluşturuyor :)
    İyi ki yazmışsın böyle bir yazı :)
    Benim de içimi uzun uzadıya dökesim varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bir süre sonra ben de senden beklerim bu tarz bir yazı nasıl halledeceksin :)
      yemek yapmak inan o kadar da zor değil zaten internet elinin altında, birazda elin yatkınsa hiç korkma :) Allah mutlu mesut etsin inşallah :)

      Sil