21 Mart 2012 Çarşamba

Saygı Sevgiden Ölü Baba Yemek

Az önce felsefe testi çözerken bir yazıya denk geldim ablam önceden de biliyormuş belki siz de biliyorsunuzdur ama ben daha yeni öğrendim kıskıs Çok ilginç bir o kadar da iğrenç bir şey >.< 


"... Eskiden bazı kavimlerde bir adet varmış. Babaları öldüğünde onu bir güzel yerlermiş. Ona duydukları saygıdan sevgiden yaparlarmış bunu.İsterlermiş ki böylece ölüleri böylelikle en uygun, en onurlu bir mezara gömülsün.Vücutları ve anıları içlerinde, ta iliklerine yerleşsin. Babaları, sindirme ve özümseme yoluyla kendi diri bedenlerine karışıp yeniden yaşasın..."


Tuhaf bir o kadar da iğrenç değil mi!?... o.O

2 yorum:

  1. Afrikada yada Hindistanda ölüleri çöle götürüp kollarını bacaklarını kafasını kasap gibi ayırıp akbabalara atıyorlar..Akbabaların birtülü dönüştürücü hayata kazandırıcı olarak görüyolarmış..Çok midem bulanmıştı ozaman ama dediğinde düşünülmicek gibi değil :)) Süper ot adında bi film var mesela ordada adam mariana bitkisinin dibine kankasının külünü koyuyo nezaman o esrardan sigara yapıp içse arkadaşı geliyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayretler içindeyim şuan >.< Çok vahşice ve ilginç >.< Kitaptakinin hangi kavme ait olduğunu merak ettim ama bulamadım :/... Merak ediyorum acaba Afrika ve Hindistan artık hangisiyse yine böyle şeyler devam ediyor mu :S nadir de olsa muhtemel gibi geliyor bana :S

      Sil