31 Aralık 2012 Pazartesi

Korelisiyle Hintlisiyle Koresiyle 2012

2012 yılına Beast'i sevmeye devam ederekten girdim uzuunn bir süre Beautiful show ile kafayı bozdum. Bilgisayarı bol bol B2st fotoğraflarıyla doldurup taşırdım... Doluluktan dolayı klasörüme giremez oldum.Junhyung aşkıyla dolup taşıyordum o sıralar :D
Sonraa yine ocak ayında Ankara'dan kuzenler geldiydi. İstanbula gittik gezdik dolaştık. 2 haftada 2 dizi bitirdiydik. Gumiho ve Sungkyunkwan scandal. Kuzene Beast sevgisi aşıladık bir diğerini Lee Seung Ki'ye aşık ettik...
Haziranda Tuy-Chan'ım öldü :( Temmuzda da Hirroşum T____T Uzun zaman yaslarını tuttuk. Hala çok özlüyorum o ikisini burnumda tütüyorlar resmen T_____T
Katil sıfatlı, şerefsiz bakışlı, karizmatik, aynı zamanda gördüğüm en yakışıklı ve kıskanç kedim Hirroş( Hirra) ♥
Karnı tok olduğunda kendini beğenmiş zengin kız triplerine giren, asil aynı zamanda pis ve sümüklü, uslu prensesimiz Tuy-Chan (telaffuza dikkat -Duy Chan-) ♥
Sonra B.A.P hayranı oldum, kendimi ahjumma gibi hissettim :( Ardından Block B hayranı, Mayısta sanırım Rock Rock Rocck sayesinde Boohwal hayranı oldum sayısız defa aynı şarkılarını dinleyip depresif moda geçtim :D halimden hiç de şikayetçi değilim yalnız :D Bu arada ilk vokalistleri olan Kim Jong Seo Acuşşi twitterda beni followladı ıhım ıhım :D ♥♥♥ Bir ara Tritops'a çok takıldıydım özellikle "I'm a badboy" şarkısına... Sonra bir de twitterda bir üyesinden cevap aldım ^___^ Tabii bu süre zarfınca U-Kiss, MBLAQ ve Big Bang'imi hiç unutmadım :D Bir ara da Running Man'i sürekli izler oldum. Temmuzda Hint furyasına daldım uzun süre Koreyi unuttum. Günüm Hint şarkılarıyla filmleriyle geçti. 5 ayda 56 Hint filmi izledim.(bazı filmleri 2 3 defa) Aynı filmleri tekrar izleme sayısını da eklersem 70 eder. :D
Bu da izleme listem... Tıkılda...
Bunlarda dinlediğim şarkılar. Tıkılda... (çok fazla olduğu için direk listeyi atıyorum.)
2 defa sinemaya gittim :D Fetih 1453 ve Hobbit... Evet biliyorum çok fazla :D seneye daha az gitmeye çalışacağım ^^ 
Bir diğer kuzenimi daha Kore hayranı yaptık. Emeği geçen Bap ve Block B'e tişikkirlir.
Neyse yani işte böyle geçti senem Kore/Hint...
Bu sene en çok dinlediğim şarkılar...

Big Bang, U-Kiss ve MBLAQ'in tüm şarkılarını zaten dinliyorum ama sürekli başa sararak dinlediklerim...

Monster, I'm Still Alive

Believe ,  Amazing, Te Amo


Love is MoveStarlight Moonlight

No Playboy


Warrior


NalinA






I Feel Good

4Minute - Volume Up

One 4 U






Tears (korean version)Oh! My Goddess, Blind





Boohwal-Never Ending Story
Boohwal-The More I Love You
Boohwal- Heeya


Ostlardan birkaçı...


Asya dışı olaraktan da 
Bir de özel konuğum var ^^ 2 ay önce youtube'da beni izlemiş daha 2 hafta önce fark ettim :D Bir dah da bırakamadım ♥.♥ Orjinalinden daha güzel söylemiş bence ^^
Yalnız kendisinin haberi yok ama ben onu kendime zimmetledim :D Ona göre edepli dinleyin leynn >.<
Neyse yeter bu kadar şarkı klip >.<

2012'nin en iyi dizileri...
1.Gaksital
2.Faith
3.A Gentlemen's Diginity
4.Reply 1997
5.The Moon Emracing The Sun

2 yorum:

  1. Duyçanaaaaammmm :( Hirroşuuuuuummm :( Ne kadar özledim onları :( Oooffff :( Bu sene güzel şeyler izlemiş dinlemişiz yahu :) Bir Boohwal bir daha bulunmaz (:

    YanıtlaSil
  2. Sen diyince ben de düşüdüm de kaç tane filme gittim diye kkk Benimki de çok iç açıcı değilmiş haha

    YanıtlaSil