21 Ocak 2013 Pazartesi

Gecikmiş Yazı Tornacı Aydın

Başlığım harika oldu asaduhgsfhgfhı :D:D
Hobbit'i izleyeli epey oldu ama bir şey yazmazsam içimde kalır sonra hihi aslında pek hobbit'le de ilgili sayılmaz kıhkıh neyse
Hobbit'i izlerken daha Kili'yi ilk gördüğüm an "Bu nee beaa ♥.♥" oldum hehe :D


Film boyunca gözlerimi Kili'den alamadım :D Eve gelince ilk işim Kili'yi araştırmak oldu :D Adı Aidan Turner imiş :D Ben de hemen onu bir Türk vatandaşı yaptım hehe "Aydın Açıcı" didim (turn the lights'ı nerde gördüysem artık ordan ötürü aklımda Turn, açmak diye kalmış.) ama şimdi Turner'in bir anlamı var mı diye bakayım dedim "Tornacı" çıktı eyyi mi asdhujjsdojdfjkj :D:D:D

Aydın Tornacı ahahahaha tövbeeeaaa :D:D:D Aydın adını da pek sevmem ama Aidan'dan çok güzel Aydın çıkıyor ahahah neydek :D:D:D....Bir bakayım ne dizileri filmleri varmış diye araştırdım iki tane dizisini gözüme kestirdim birisi Desperate Romantics diye 6 bölümmüş e iyi izleyelim dedim ama daha bölümün başlarında pek de uygun olmayan bir sahne görünce kapattım üzgünüm izleyemem başı böyleyse kim bilir devamı nasıl olur >< güle güle... İkinci gözüme kestirdiğim de Being Human'dı Yazın televizyonda bir kaç bölüm izlemiştim ama Aidan'ı gördüğümü hiç hatırlayamadım biraz araştırma yaptım ve Aidan'ın oynadığı İngiliz versiyonu Tv'de oynayan ise Amerikan versiyonuymuş. Orjinali İngilizlerin ki imiş. Dizi hakkında yapılan yorumları okuyayım dedim kimse mi beğenmez arkadaş o.O sürekli Amerikan versiyonu İngilizlerinkinden daha iyi falan yazmışlar bir de kurt adam çok gerçekçi(!) yapmışlar falan deyince bir bakayım nasılmış kurtadamın tipi diye ... piiiyyy bi yürü git Allahasen didim neyse merak bu ya bişeycik olmaz az açıp izleyeyim cidden kötüyse bırakırım dedim bunun da sonu diğer diziden farklı olmadı anında kapattım >< Anladım ki bizim Aidan pek hırlı bişi değilmiş (hoş being human'da daha yüzünü bile görememiştim hihi )>< Neyse iyi ki bu malak Hobbit'de oynamış yoksa izlenebilecek bir şeyi olmayacakmış bana göre hihi :D The Mortal Instruments: City Of Bones diye bir filmi çıkacakmış bu sene, fragmanını izledim ama kendisini göremedim orada >< Neyse film güzel bir şeye benziyor inşallah bu izlenmeye değer bir şey olur da Hobbit dışında bir yerde de izlemiş olurum ^^

tamblır'da gezinirken bisürü bisürü güzel foto gifler gördümdü hihi buraya atmazsam rahat edemem.
:Y:Y:Y Aidann Tıkılda... Tıkıldaa...
Fili de fena değil hani :D Tıkılda...
Fili Gangnam dansı yaparsa akjhgsdfsud :D:D:D Tıkılda...
En sevdiğim sahnelerden birisiydi haha :D Tıkılda...
Fili de aynı bizim ölen kedi Topal'a benziyor :D:D:D: Tıkılda...
Güzel yapmışlar^^.. Tıkılda...
Bu gife çok güldüm jhasdfhb ::D:D:D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder