28 Ocak 2014 Salı

Neler İzledik

Kaç zamandır izlediğim dizi filmleri falan yazmamışım ki ben :/
Önceliği kuzenler buradayken izlediğimiz filmlere veriyorumm..




Recep İvedik'in hiç bir serisini izlememiştim.
Kuzenim 4.filminin fragmanı çıktı diye pek sevindiydi bize de izlettirdi komik geldi. Biz de dedik e hadi madem bu gece Recep İvedik izleyelim .. Ama bence en büyük etken de şudur :D
Geçtiğimiz yazdan beri baya dinledik :P
Neyse filmi bitiremedik çok geç oldu diye ama izlediğimiz kadarıyla güzeldi. Öyle çok düşündüğüm kadar da küfür yoktu..
Ama tabii film bitmedi sonrasını bilmem :P
Çok geç oldu yarın bitiririz dedik ama kaldı :P







Filmmm....
Aslında filmin mantığını hem çözdük hem çözemedik hem anladık hem anlamadık öyle garip tuhaf bişi :P
Konusu şöyle...
Ama izlenebilir bence fena değil.. Orta halli bir bir film işte :P
Filmden bize kalan tek şey;
"Şimdiiii.... Lisa öldü mü, yaşıyor mu? :P
Filmden sonra da zaten nasıl oldu nerden geçtik bilmiyorum ama Amerikanın oyunları, İlluminati, bluebeam projesi falan aştık gittik saat 7'de yattık :D





Hakkında bir şey yazmam gerek mi? :S Bunu da izledik işte..:P
Coldrock kasabasında teker teker çocuklar kaçırılmaya başlanıyor.
Başroldeki abla da çocukları kimin kaçırdığını bulmaya çalışıyor...
Filmin sonlarına doğru aha kesin şu şöyle yapıyordur da böyle yapıyordur diyorum ama yok tam tersi çıkıyor :P
Tuhaf biraz da durağan bir filmdi. İzlenmese de olur bence. Ha ama yok ben merak ediyorum izleyeceğim dersen de çok da sıkıcı değil izle gitsin o zaman..








Kızlarla izlerken en çok keyif aldığım en beğendiğim film budur.
Koku: Bir katilin hikayesi...
Filmin konusu şöyle
Jean-Baptiste Grenouille çok güçlü bir koku duyusuna sahip olarak doğmuştur. Böyle baskın bir duyunun yanında duygusuz bir karaktere sahiptir. Müthiş koku algısı sayesinde en güzel kokulu parfümü yapma fırsatı eline geçecektir. Ama o bununla yetinmeyip, kusursuz kokuyu oluşturmak isteyecektir. Bunun için de insan tenine ihtiyacı olduğunu fark eder.
Filmde bazı rahatsız edici sahneler vardı. Keşke o kısımlar biraz daha az olsaymış. Ama bence film çok güzeldi harikaydı çok beğendik.
Filmden sonra kızlar arasında epey espri malzememiz oldu.. Gel buraya parfüm yapcemm diye :P
...
Az önce de bakınırken gördüm ki meğer bu kitaptan uyarlamaymış..
Çok merak ettim. Filmi böyle güzelse kitabı daha bir güzeldir. Listeme aldım bakalım, almayı çok istiyorum :D
...
Bir de şunu da gördüm... Bu olay Peru'da gerçek mi olmuşşş :O:O





Son olarak da çok merak ettiğim Chennai express izlemeye başladıkkdı..
8.parttan oluşan filmin yalnızca 3 partını izledik
Ama pek sarmadı :/ baktık kızlar da uyuklamaya başladı, biz de yarıda kestik..
Artık daha sonra biz üç kardeş belki tamamlarız :)
Pek Shahrukh işi gibi değil bu.. Biraz fazla Salmanvari olmuş sankii...









Neyse şimdilik bu kadar. Devamını sonra yazarım artık :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder