19 Şubat 2014 Çarşamba

Good Doctor, Reply 1994 #İzlediklerim



Good Doctor

Bitireli çok oldu.. Hatta geçen sene bitirdimdi asdfgl :P
2013'de yaniii...
Neyse...
Hakkında söyleyeceğim çok şey yok. Detaylı bir yazı olmayacak çünkü dediğim gibi üstünden epey vakit geçti
Amaa....
Dizi gerçekten çok güzeldi iki oyuncu da favori oyuncularım zaten..
JooWoon maşallah her rolün üstesinden güzelce geliyor.
Çok beğenmiştim yani güzel yani iyi yani izleyin işte beeenne

R
Reply 1994

Serinin birincisinde olduğu gibi bunda da asıl çocuk son ana kadar gizli tutuldu. Dizi baştan sona kadar beyin fırtınası yapılarak izlenildi.
Aha damadın kulağı şöyle, kesin damat şudur! Ama eli de öbürüne benziyor yoksa o mu?! :S ama şurası da böyle diye diye girdik yeni yıla haha :D
İlk başta Samcheonpo yani aslında en küçükleri olup da en büyük görünen çocuk başrol olabilir mi acaba... eğer oysa başrol ben bu diziyi izlemem demiştim :D neyden ötürü!! Diziye girişinden ötürüüü cıkcıkcık  
Ama çöplüğü ilk gördüğüm andan itibaren sevdim. Biraz çirkince olsa da kendine has bi karizması var bencesi...
...
Bütün karakterler çok iyiydi. Hepsi ayrı bir tatlıydı ^^ 97 tayfasının sürprizi çok çok güzeldi :)
Dizide bir öncekinde olduğu gibi Boohwal sürprizi the more i love you yaptılardı.. Ah ne zaman duysam Boohwal şarkılarını içim bir hoş olur ♥
Neyse uzatmıyorum kısacası böyle işte.. izledim beğendim ^^
Reply1997yazısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder