22 Nisan 2014 Salı

Bride Of The Century

Son zamanlarda Kore dizisi izleme isteğim gittikçe azalmakta. Kalıcı bir durum mu yoksa artık büyüsü mü bozulmaya başladı bilemiyorum..
Neyse işte.. yine yok yaa Kore dizisi izlemeyek yeni Amerikan dizisi başlayalım dediydim. Ama buna başladık. Mirvo sayesinde galiba Çoğul konuşuyorum çünkü dizileri genelde biz 3 kız kardeş beraber izleriz ^^ Mirvo da bizim ufak bacı ^^ İşte 
Bride Of  The Century
Konu anlatmakta pek iyi değilim o yüzden şimdi hiç kasmıyor ve sizi ablamın bloguna davet ediyorum Buyrunn O güzelce anlatmış :D
Gelelim benim düşüncelerime..
İsteksiz başlayıp severek bitirdiğim bir dizi oldu.
Dizinin yarılarına kadar Hongki'ye takmış durumdaydım. Çünkü Hong ki sanki bu rol için çok küçük kalmış gibiydi, özellikle ciddi meselelerde... Sonrasında artık alıştım.
Başroldeki kızı çok sevdik biz.Gayet yetenekli ve güzel ^^ Yeni güzel dizilerde görmek isterim  
Bir diğer sevdiğim kişi ise hayalet abla :D Çok şirin, çok sevdim. Başka dizilerde de oynasın.:D

.....Diziyi sevdim. Biraz gereksiz yerleri vardı. Oraları saymazsak gerçekten güzel diziydi.
Özellikle dizinin finali harikaydı. Çoğu dizide olduğu gibi berbat dandik bir son değil, tam istediğim gibi herkesi gösterip kesin bir olaya bağlayıp bitiriyorlar.
Yani biraz daha uzatılmamış olsaydı on numara beş yıldız. ama uzattıklarından dokuz numara beş yıldız asdfgh :P
Son birşey dahaaa
Tatlı patateeeessss :( :( :( Nasıl da güzel görünüyoooo.. Ben de yemek istiyorum :(:(:( Böhüüğğğğğ :(:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder