27 Nisan 2014 Pazar

Ben Çalışmaya Karşıyım.... Mandıra Filozofu

Geçtiğimiz günlerde büyük dayımın oğlu, eşiyle beraber Ankara'dan gelip bizi Edirne, Tekirdağ gezdirmişlerdi.
Birkaç gün önce de teyzemin oğlu eşi ve üç çocuğuyla beraber Edirne'den bize gelip iki gün kaldılar.:)
Güzeldi, iyi ki gelmişler. Annem kısa bir süreliğine de olsa babaanne oldu :D normalde imkansız :P 
Biz kardeşlerse cimcime olduk haha :D 5 yaşındaki adaşım peşimizden cimcimeleerrr cimcimeleerr diye dolandı haha :D Hatta bazen de külkedisi cimcimeler olduk :D
Neyyseee gelelim asıl konumuza ^^
Kuzenim, bizi üç kız kardeş ve kendi büyük kızını (11-12) sinemaya götürdü ve Mandıra Filozofunu izledik
Aslında ben sinemada Türk filmi izlemeye KARŞIYIM... :P Aslında -dım :P... 
Yani pek sevmez tercih etmezdim. Çok küfürlüler diye. Daha önceden de Düğün Dernek ve Eyvah Eyvah 3'e gitmiştim. Beğenince eski katı tavrım yumuşadı :D
Neyse işte... Biraz belki düğün dernek gibi midir acaba diyordum.
Alakası yokmuş...
Konusu şöyle 
Mustafa Ali'nin içinde yaşadığı dünya düzenine karşı koyduğu tavır, onu Muğla'nın Çökertme köyünün yakınlarında, ıssız bir kulübede yaşamaya kadar götürür. Felsefe bölümü mezunu olan Mustafa Ali burada doğayla iç içe, modern hayatın getirisi olan her şeyden uzak bir yaşam sürer ve zamanının tamamına yakınını kitap okuyarak geçirir. Çalışmaya ise kesinkes karşıdır. Cavit ise kurnaz ve çalışkan bir işadamıdır ve yeni projesi için Çökertme köyüne gelir. Amacı Mustafa Ali'nin sahip olduğu araziyi satın alıp yerine kazanç getirecek bir butik otel yaptırmaktır. Ne var ki İstanbul'dan gelen bu beklenmedik konuğun hayatı Mustafa Ali ile tanıştıktan sonra eskisi gibi olmayacaktır. Alıntı
Filmi ben çok beğendim. Komedi beklemeyin filmin asıl amacı güldürmek değil.
Bol bol düşündürüyor. Mesajlar veriyor. Kazan kazan kazan kazan nereye kadar, sonunda sen de bir parça bezle mezara gireceksin diyor. Aç gözlü olma diyor. Her şey para değil diyor...
Film iyi sorgulattırıyor kendini...
Daha kaç iphone görebilirsin ki, Steve Jobs bile 4 tane gördü
İyi ki önceden film hakkında yorumları okumamışım, iyi yerden yere vurup b..a bulamışlar. Bari laf edenler de izlemiş olsalarmış. Fragman üzerinden konuşmuş birçoğu.
Bence film gayet güzeldi. Çok beğendim. Orda çok merak ettiğim türünü sevdiğim aksiyon macera fantastik filmler de varken buna gittim ama iyi ki de buna gitmişim pişman değilim falan haha:P :D Sadece yine her zamanki gibi küfür vardı, bir kaç el hareketi vardı. Onlar rahatsız etti ama artık alışmaya da başladık sankii :/ yazıkk
Mustafa Ali'nin evine bayıldım çok güzel. Gördükçe içim açıldı. Öyle bir yerde bir hafta en fazla 10 gün kalsam ?:D
 Bir de film için özel şarkı yapmışlar. Çok beğendim

Son olarak daaa...
Uyumsuzluk abidesi biz P
Kışla yazı birbirine karıştırmış, beyaz spor ayakkabı içine siyah külotlu çorap giyen ben
ve siyah spor ayakkabı içine krem çiçekli çorap giyen ablam; tamamen yaz havasına kapılmış, süsüyle bizi döven kardeşimiz mirvo:D:DD 

4 yorum:

  1. Bu filmi ben de merak ediyordum. İyi ki yazmışsın. Yoksa saçma yorumlardan okuyacaktım filmin içeriğini. Bu arada çok şekersiniz. Yalnız ayakkabı reklamlarına benzemiş resim. Esra' nın ayakkabıları sizin ayakkabılarınızı döver gibi de bir slogan buldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yani herkes beğenmeyebilir tabii ama berbat denilmeyi haketmeyen bir film ben sevdim :)
      haha doğrudur ablamın cicileri hepimizinkinden yeni :D

      Sil
  2. En sondaki düğün sahnesinde damadın ortaya çıktığu kısıma çok güldüm. O nasıl bir oynamaktır. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha evet ya çok komikti D damadın giydiği damatlık zaten ayrı birşeydi :D:D:D

      Sil