11 Ağustos 2015 Salı

Yıllık Mim

Taslaklara bakıyordum ki altlara doğru yazılacak ufak bir başka mim yazım daha varmış meğer. Hem de saaadece bir senecik öncesinden :D:D:D Ablam mimlemiş tabii ki de :P Olaya bakın ki o da unutup vaktinden epey sonra yazmış. Genetik  mi acaba :P ama benim kadar uzatmış olamaz  bence :D

Neyse şöyle bir utanarak ama isteyerekten mime başlayayım o zaman ^^

Blog açma hikayeniz nedir?
Valla nedir nedirr... öyle büyük bir şey değil, büyük ihtimal ablama özenmişimdir. Zaten ilk başlar nasıl kullanılacağını da bilmiyordum resim video atıp duruyordum :P

Blogunuzun ismi nereden geliyor?
Hmmm bundan önce blogumun adı daha başka "ergence" bir şeydi. Şimdiki adı ise tamamen kişisel çocukluktan gelme bir şey ^^

Hangi mevsimi seversiniz?
Şöyle ki her ne kadar kar çok sevsem de kışı pek sevmiyorum. Benim mevsimim ilk bahar-yaz arası olan dönem ^^

Bu mevsim size neleri çağrıştırıyor? 
Sıcak hava, pozitif ruh hali, çiçekler, ötüşen kuşlar, güzel yaz meyveleri ^^
Bunun yanı sıra eve giren sinekler böcükler

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Şöyle ki aslında kırmızı ruju da çok seviyorum ama kullanamıyorum. Eyeliner da seviyorum ama onu da pek kullanamıyorum. ama ikisini karşılaştırınca eyeliner daha masum, ayrıca duruşu da çok güzel. O yüzden eyeliner  

Blog yazmak size ne kazandırdı?
Valla çok bir şey kazandırdı diyemeyeceğim. Blogla özel bir çevrem olmadı. Yazı yeteneğimi(!) de geliştirmedim. Sadece içimi dökmek, içimden geldiği gibi yazmak beni rahatlatıyor. Ama en güzeli de anılarımı, hayatımın bir kısmını arşivlemem. Arada dönüp eskileri okuyorum falan çok hoşuma gidiyor ^^

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak....

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Roman. Hikaye de arada olabilir, ama şiir benlik değil.

En çok etkilendiğin film?

Hmm zor soru. O kadar çok film izliyoruz ki hangi birini söylesem...

Hangi tür kitap\film?
Kitaplarda, gerilim, polisiye, dram, distopya
Filmlerde gerilim, dram, distopya, bilim-kurgu, fantastik, yaşanmış hikayeler...

Öğrenci olma mı iş hayatı mı?
İkisini de yaşamak isterdim.

Kitap okumak mı, film izlemek mi?
Dönem dönem kitap, dönem dönem film. Çoğu zaman da dizi.

Klasik giyim mi spor giyim mi?
Her ikisi de olmak üzere genelde spor giyim.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Hmmm öyle asla diyeceğim bir takıntım yok galiba.

En sevdiğiniz yemek?
Yaprak sarma, balık balık balık balıııkkkk ve baharatlı ekşili şeyler :P

En sevdiğiniz dizi?
Yazmaya üşendim :D

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Hmm süppppppper zeka olmak isterdim. aynştaynn gibi değil, insanlık üstü gibi mesela :D Mesela bir Lucymsi :P

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Hem yanıp hem üşümek, mide bulantısı, ağrılar... Hastalık baştan aşağı kötü zaten :S Küçük çocuk gibi davranıp ilgi görmek dışında :D

Alınacak listen var mı?

Ohhoooo bu da soru mu? O kadar çok var ki...

İlk aldığın makyaj malzemesi?
Hmmm çok hatırlamamakla beraber en eskilerden aklıma gelen iki şey var birincisi, dudak parlatıcısı şeffaf ya da şeffaf parıltılı gibi. ikincisi de yine şeffaf rimel.

Bu kaddennn ^^

2 yorum:

  1. ay hakikaten biz eskiden şeffaf rimel alırdık dimi :D haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :D: ne işe yarıyoduysa artık :D

      Sil