7 Mayıs 2012 Pazartesi

The Moon Embraces The Sun Fotoğrafları

The Moon Embraces The Sun izleyeli çok oldu, ama onu izlerken çok beğenip kenara aldığım fotoğraflarla bir şey yapmadan silmek içime de sinmedi kkk
Dizi güzeldi ama biraz uzatılmıştı 16 bölüm yeterli olurmuş..

Dizide Kralın gençliğini oynayan çocuğu çok sevdim :D Karizmatik velet çok güzel oynamış :D ama sadece bu kıyafetler içinde karizma haha :D
Büyümüş halini söylemiyorum bile off <3 Yalnız iki halini de birbirlerine benzetmişler ^^


Kralın kardeşinin gençliğini oynayanı da seviyorum :D Minik Lee Min Ho :D Rooftop Prince'de çok sevdim :D
Yalnız büymüş halini beğenmedim >.< Zaten Il Woo'yu sevmem... Ama şimdi yalan yok adamın oyunculuğu süper. Görünüş olarak çocukluk ve gençlik halleri birbirine benzemese de o mimikler tavırlar tıpatıp aynıydı ^^


Prensesin kocasının ilk halini çok sevdim ikinci hali de fena değildi ^^ Ama son an sakal bırakana kadar haha :D


Kralın yanında muhafızlık yapanın çocukluğunu da çok sevmiştim :D Shinee grubundaki Onew'e çok benzettik kardeşcek kkk

Ama büyük hali bir başka afet :D yakışıklı falan da değil ama çekti adam beni kendine Dizideki gözdem kendisiydi haha :D


Başroldeki kız'ın çocukluğunu sevmedim o kızı bir sevemedim gitti >.< Bazen gözüme güzel şirin geliyor ama çoğu zaman sevmiyorum hihi

Gençliğini oynayan kızdan nefret ederdim bu diziye başlamadan önce "Bad Guy"ı izledim orda sevdim kızı kkk


Prensesin her iki halini de çok sevdim küçüklüğünü de gençliğini de ^^


Neyse öyle işte yazıyı asıl yazmamın nedeni fotoğraflarda sıra ^^


 Dizide hizmetkara bayıldım zaten :D şebelek bir sıfat komedi resmen haha :D

 Ben bu dörtlüyü çok sevdim arkadaş ^^

Meğerse bizim Woon'un gözü kraliçedeymiş hahaha :D ya da Kraliçenin gözü Woon'daymış ahahah
 Bu resime bayıldım ben :D <3
 Terlikler hahaha :D
Tip bunlar ya haha

 Meğer bu iki veletin daha önceden de beraber tarihi bir dizileri varmış :D ya da filmleri her neyse haha :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder