7 Mayıs 2012 Pazartesi

Cani TIĞ

Tarihe not... mayıs 2012'de parmağıma tığ battı hehe :D
kısa keseyim de tam not olsun haha :D
Sabah daha doğrusu öğlen kalemliğin yanından kağıtları alacaktım acelem de vardı elimi hızla aşağı doğru hareket ettirdiğim gibi, kalemlikte olduğundan haberim olmayan tığ parmağıma girdi hem de ne girdi :D İlk dona kaldım noluyor laann diye sonra dedim çıkarayım tığı hafiften çekmeye başladım anam parmağıma bir garip haller oluyor :S batan yerin karşı tarafı tığı çektiğim zaman et içeri doğru çekiliyor falan ıyk bayaa içeriye girmiş >.< Ben iyice telaş yaptım. Annem babamı aradı acile gideceğiz.. O arada ben parmağımda tığ hala mal gibi dikiliyorum. Ağlamaya başlayacağım acıdan değil ama korkudan haha :D Acı yok şaşırdım o kadar şey girdi parmağıma niye acımıyor :S Neyse babam geldi gittik beni gören ya *.* tarzında bakıyor  ya da acıyan tavırlarla haha :D sırada bekliyorum orda temizlikçi olarak çalışan görevli kadın "Tığ kaç numara ?" diye sordu gülsem mi ağlasam mı haha 21 numara ablacım kkk :D Neyse gittim sedyeye yattım doktor önce uyuşturucu iğne vurdu beni iyice korku sardı bir elimle de ağzımı sıkıyorum haha :D Acıyooorr T.T Tam ağlamaya başlıyordum ki doktor diğer elini uzatman lazım dedi tabii ben o sıra gözümü kapatmışım bir şey görmüyorum bir baktım elime tığı tutuşturuyor -.- Doktor şaka mısın sen T.T Bir de gülüyor nappunnom T.T Neyse sonracığıma gittim bir de tetenoz aşısı... Şuan parmağıma hafif baskı uygulamadıkça parmağımda ağrı yok ama kolum kopuyor resmen ne biçim bir ilaçmışsın sen yahu >.<

Bunlar da anı olarak kalsın hehe


Bu da alçak tığ >.< haha

Ammmmaaa kısa kesmişim ama hahahahhaha :D:D:D

3 yorum:

  1. okurken içim çekildi resmen ya :S
    Canım çıtırım -.-" Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Dedim ben sana dediiim o kadar elişi manyağı olma bi gün tığ batar diye haha

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ettim çıtırım ^.^
    ...

    Sen sus halaaa aynı espriyi yapıyorsun cıkcık terrbbiyesizzzz

    YanıtlaSil