16 Mayıs 2012 Çarşamba

Üniversite?!

Bu 3. üniversite sınavına hazırlanışımın 3. senesi... İlk sene puanım pek de fena olmamasına rağmen bazı akıllıları dinleyip tercih yapmadım. Hala pişmanım elimdeki şansı kaçırdım. İkinci yani geçen sene ne zorluklarla girdim sınava.. az daha sınava giremeyecektim yanlış giriş belgesini almışım millet okul bahçesinde içeri alınmayı beklerken ben giriş belgemi çıkarabilecek açık internet kafe ya da her neyse öyle yerler aradım ucu ucuna yetiştim ama yine olmadı bu sene ise kitaplar hem elime geç geldi hem de bu sene baya bir zordu anlaşılan o ki benim üni'ye gitmek gibi bir işim olmayacak :S yani boşuna çaba harcıyorum ... Diyorum bu sene de son girişim mi olsa üniyi unut nasip değil çabaladıkça  affedersiniz s.yorum yani her neyse bu sene de sırf elimdeki kitaplara yazık olmasın diye verdiğim paraya acıdığım için çalışıyorum artık ne olursa yoksa bir beklentim yok üni müni tırt pırt oldu benim için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder