27 Ocak 2013 Pazar

Okudum Bitti...

Şu sıralar ne kadar çok kitap okumayı istiyorsam da o kadar çok istemiyorum >.< Sınav yaklaşıyor ona odaklanmam lazım ama bir yandan da şeytan beni dürtüyor bir şey olmaz hadi başla hadi başla diye >< Hayır başlarsam biliyorum kitap bitene kadar doğru düzgün bir şey yapamayacağım >< Neyse en son okuduğum üç kitabı yazmaya gelmiştim buraya.. Vikitap'da listemi tutuyorum zaten ama oraya fikrimi yazmayı sevmiyorum :/...
En son buraya Psikoanalist'i yazmışım ondan sonrada sırasıyla Bir Yumak Mutluluk, Uçurtma Avcısı ve Bahçemde Yeşeren Umutları okudum.
Psikoanalist'i yazarken daha bitirmemiş olduğumu şimdi farkettim onun hakkında da düşüncelerimi yazayım madem...
Psikoanalist... Kitabın ilk yarısı biraz sıkıcıydı evet pek fazla bir heyecan yoktu, Çok uzun anlatımları vardı misal "Adam sandalyesinde oturuyordu karşıdaki saate baktı çiçeğe baktı dışarıdan sıcak hava esiyordu..." gibi biraz bunaltıcıydı, ama ikinci yarısı çok güzeldi olalar açısından olsun anlatım açısından olsun güzeldi. Genel itibariyle beğenmiştim. ^^

Bir Yumak Mutluluk...Öyle pek bir ahım şahım bir kitap değildi. Ama çok fazla da daraltmıyor. Sabun köpüğü misali diyorlar ya ha biraz ondan işte.. Fena değildi yani. Birinci seride ki karakterleri daha çok sevmiştim. Birincisi daha güzel gibiydi...

Ardından ablamın çok övdüğü kitabı Uçurtma Avcısını okumaya karar verdim. Başlar biraz sarmadı, Ablam da zaten Uçurtma festivalinden sonra elinden bırakamazsın oraya kadar evet biraz yavaş didiydi... Nasıl oldu niye oldu bilmiyorum o festival kısmı gelmeden kitabı elimden uzun bir süre bıraktım 2 ay kadar gsdhjf -.- sonra yarıya kadar sanırım bir gecede okudum ertesi gün de saat akşam 6 civarı oturdum başladım okumaya o gece kitabı bitirdim. Gerçekten çok güzeldi. İlk defa bir kitapta ağladığımı hatırlıyorum.. Harikaydı..... Ama ben hayatımda hiç uçurtma uçurmadıımmm :(:(:(

Bahçemde Yeşeren Umutlar...İlk iki kitaptan farklıydı, diğer ikisinde birbirleriyle hiç bir bağlantısı olmayan tamamen yabancı kişilerin bir örgü dükkanında buluşması arkadaş olmalarını anlatıyordu bunda ise anlatılan karakterlerin örgü dükkanıyla hiç alakası yok, hepsi bir ailenin fertleriydi.. Kitabı beğendim sonlara doğru baya heyecanladım sonunda şok oldum :O:O bazı şeylerden şüphelenmiştim ama biraz yanlış tahminlerde bulunmuşum hgsdfhglky ama güzel kitaptı :)...

3 yorum:

  1. uçurtma avcısı benim favori kitabımdır..
    bende ağlamıştım ve tek seferde herbir yanıma kıramp girene kadar okuyup bitirmiştim :)
    (sevdiğim konularda anormal davranışlar sergileyebiliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık benim de favorilerimden :) Tek seferde! maşallah az bir kitap da değil ^^

      Sil
    2. sevdim mi ölümüne severim :))

      Sil