15 Mart 2013 Cuma

Ayağımdaki Arkadaşım

Başlığa baahhh asdghf :D:D:D Neysee....
Yazmadan geçemeyeceğim tee ramazandayken bir sabah birden ayağımın üstünde bir şişlik gördüm kemik gibi sert yuvarlak bir tümsek. Büyük değil ama ufak da değildi.
Git gide ağrımaya acımaya başlamıştı ayağımın üstüne oturamıyordum birisi yanlışlıkla çarpsa baya acıyordu falan artık yeter doktora gideceğim dediğim günlerde birden kayboldu ama sanki onun olduğu bölgede hafif bir geniş tümseklik oldu gibi bir de o ilk kaybolduğu zaman (sağ ayağımda) küçük parmağımın yanındaki diğer iki parmağı bir gün sanırım oynatamadım :S ya da bana öyle geldi psikolojik de olabilir bilmiyorum.
Sonra tam her şey normale döndü derken bir gün baktım yine oradan bana el sallıyor o.O (özlemiştim de ama ne yalan söyleyeyim elimi oraya götürüp de o kemiğimsi şeyi hissetmeyince bir parçam eksik gibi hissediyordum asghd mal mıyım :S) sonra yine kayboldu yine çıktı artık hoş geldin güle güle şeysindeyiz haha Dün yine kayboldu. yine çok hafiften ufak yumuşak bir şişlik gibi birşey oldu acaba diyorum ciddi bir şey midir? Doktora gitsem mi ki :S Çünkü daha ilk çıktığı gün sağlık ocağına gidip sormuştum doktor bazı insanlarda böyle şeyler olur önemli bir şey değil çok rahatsız edici olursa törpülettirirsin demişti ama bu gidip geliyor kemik değil heralde galiba değil mi? otttokaci gitsem mi doktora? Yaa doktora gitmeyi de hiç sevmem >< Bir daha kalk numara al git uhuu uzun iş üşengecim ben :( Bu arada benim o ayağım yani sağ ayağımın bileği sürekli çıtlar oturup kalkarken o ayak bileği kıvrılır ya he o zamanlar  merdivenlerden inerken falan çıt çıt yalama gibi :D acep onunla bir ilgisi var mıdır ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder