29 Mart 2013 Cuma

Ve Ben de J-Rock'a Adım Attım...

Uzun süredir Kpop dinleyicisiyim. Yaklaşık bir 5 senedir falan. J-Rock'ı da duyardım ara ara ama hiç denemedimdi. Bir iki defa sanırım The Gazette bir iki defa da Miyavi dinledim Ama şuan şarkılar nasıl hatırlamıyorum  Beğenmemiş olmalıyım ki üstlerine fazla düşmedim.Aslında gürültülü müziğe de uzak birisi değilim. Zamanında çokça dinledim her türlüsünü :D neysee..........Geçen gün 4 gün önce :D bir yerde bir J-rock grubu adı gördüm. Önceden bir kaç defa daha görmüştüm, ben de uzun bir süredir "hep Kore Kore Kore yeter biraz da Capon şarkıları dinleyeyim "diyordum e hadi bir bakayım nasılmış bu One Ok Rock....
Hangi şarkıyı ilk dinledim hatırlamıyorum şimdi :D Ama ilk izlenimim pek de iyi değildi ardından bir iki şarkı daha dinleyince dedim tamam olmuş bunlar :D Bulduğum günden bu yana pc başına ne zaman geçsem One ok Rock dinler oldum Arada ablama illallah ettirmemek için farklı şarkılar da açıyorum şimdi yalan olmasın ama sırf ablam One ok rock'dan nefret edip de benim dinlememe mani olmasın diye :D Vokalistini çok sevdim aşırı sevdim asdhfg :D Taka yani Morita Takahiro.
Şimdiye kadarki gördüğüm J-rock'cılar arasında en kılığı düzgün olanı :D
Aslında bu tüm grup için geçerli .Şarkıyı söyleyiş tarzı mikrofonu tutuşu hatta saçları bile aynı (maNga) Ferman'a benziyor belki de bu kadar çok sevmemin bir diğer etkeni de bu olabilir. :D Bir de Kaku'ya da bazen çok benziyor :D Kaku'nun çirkin versiyonu Taka hehe :D 
Grubun liderini de sevdim aslında Taka'dan hemen sonra Toru geliyor :D Hatta Taka ile aralarında pek bir fark yok gibi ama yine de Taka bir adım daha önde belki iki :S... Kendisini birilerine benzettim ama pek çıkaramadım ama sevdim yani :D Taka ile beraber 88 doğumlularmış Taka Nisan, Toru Aralık.
Diğer iki üye de resimde ilk sıradaki olan en küçükleriymiş 89'lu şok oldumdu nasıl en küçükleri o olur diye :D Yine resimde en sondaki de En büyükleri 87'li :D Biraz yoochun'a benzetiyorum :D Detaylı bilgi için....

Uzun lafın kısası One Ok Rock yeni takıntımdır. Kendilerini çok çok aşırı çok sevdim :D
Şarkıları bir harika. Şuan için haklarında pek de bir bilgim yok. Şarkılarını dinlemekten ötesine pek geçemedim henüz :D Sadece Taka'nın ana babasının da şarkıcı olduğunu, kendisinden başka iki tane daha erkek kardeşinin olduğunu biliyorum :D ha bir de babasından korkuyormuş hehe bir röportajını okumuştum ama şimdi hatırlayamadım pek :/
Takıntılı ben hemen Facebook sayfalarını twitter hesabını tumblr sayfalarını da takipledim stalker ben :D
En çok sevdiğim şarkılarından bir kaçını da paylaşıp konuyu bitireyim :D Aslında yazmak istediğim böyle bir yazı değildi ama anlamadım niye böyle kafam beynim durdu benim :S Neyse..

Şarkıların hepsi birbirinden güzel ♥

2 yorum:

  1. Acaba ben bir tek onları Manga'ya benzetiyorum lan demiştim geçenlerde gene :D Taka'yı da yine Ferman'a benzetmiştim sonra bu fikirleri kafamdan atıp olur mu öyle şey deyip konuyu kapatmıştım. :D Bu yazıyı okuyunca sevindim ama yalnız değilim hehehe :))) Tanıtım çok güzel olmuş ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe teşekkür ederim :D ben de ilk gördüğümden beri ferman'a benzetiyorum yalnız değilsin :D

      Sil