14 Mart 2013 Perşembe

My Tutor Friend 2 & Runway Cop

Ve My tutor friend 2 izlendi.
Film eh işte idare eder cinstendi. Kızı ilk başlarda tanıyamamış görünüşünden konuşmasından falan gerçekten Japon sanmıştım, meğer Flower Boy Ramyun Shop'daki kızmış.
Park ki woong'a Full House 2'de ne kadar gıcık olduysam burada da o kadar çok sevdim :D Bu rol bence Park ki woong için biçilmiş kaftan.:D ve bence buradaki oyunculuğu Full house'a göre daha güzeldi :D
Bir insan ancak bu kadar güzel özürlü olabilir haha :D İkisi de birbirine yakışmış haha

Ammaaaaaaa... Şu da bir gerçek ki My tutor friend 2, birinci filmin yanından bile geçemezzzz :D
Birinci filmdeki çift her daim favorim :D ♥

Bir dee Runway Cop izledik...
Teee Derin köklü ağacı izlerken orada Lee Hyuk Soo'yu çok sevmiş sesine hayran kalmıştım. Ardından sırf onun için White Christmas'ı izlemiştim. Sonra da başka ne var başka ne var diye dolanırken bu filmin haberini görmüştüm çekilecekmiş Lee Hyuk Soo da oynayacakmış falan bayadır bekliyordum sonra ne olduysa bu zamana kadar kaldı film. Neyse sonunda izledim.
Fazla bir şey yazmayacağım neredeyse ablamla aynı fikirdeyiz burayı okuyunuz ^^ 
Ben çok beğendim bol bol kahkaha attırdı :D Kang Ji Hwan resmen döktürmüş :D İlk hali cidden pis tiksinç bir şeydi hehe :D Ağzından yemek fışkırma sahnelerini gördükçe hala midem bulanıyor :D 
Ama film cidden güzeldi :D Lee hyuk soo'yu gördükçe içimde bir gülümseme hissi falan oluştu hahaha :D:D O diğer mankeni de çok severim ^^ 
White Christmas'da da yine beraber oynuyorlardı. (ikinci manken b2st kikwang ve doojoon karışımı gibi diye düşünüyorum :D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder