26 Haziran 2013 Çarşamba

#MusicNote 24

Aren’t you somethin’ to admire
Cause your shine is somethin’ like a BYUL~~~


Geçen hafta cover yayınlanmamıştı dolayısıyla bir hafta cover özlemi çektim :( Ahhh Ah coverlar suyunu çekince ben ne yapacağımm T.T
Vee bu haftanın coverı~~~~ Justin Timberlake - Mirror!
Şarkıyı daha önce hiç dinlemedim desem! :D Evet ilk defa Hanbyul'dan duyuyorum :D Şarkı çok güzel ♥ Sözleri de bir harikaymış ^^ ♥
Orjinalini de dinledim o da çok güzel amaaaa :D:D Hanbyul daha bir güzel söylemiş arkadaş yaa! :D Her şarkıyı bu kadar içli bu kadar duygulu nasıl söylüyorsun seennn!! ♥ Harika bayıldım bayıldım ^__________^♥ Şimdi diyeceksiniz he sen de her şeye bayılıyon herşeyi seviyon! cıks değil öyle :D bak! beğenmediğim de var :D 

Bir kaç da gif yaptım ^_______^ 

 
En üstteki gifi yaparken babam gördü.... "O karı ne kaşını gözünü oynatıp duruyor öyle!" dedi... -.- Babaaa O Karı değil!!! Damadın damadın! >.<
~~~
Yalnız yıldızlar da gözümden kaçmadı :D Şapka, kemer, pantolon hep yıldız :D  küpeleri saymıyorum onlar hep var :D 
Hemen şapkayı bulmuşlar 16$ imiş bakınızz
~~~
 Ve videonun sonu harika haha :D:D ♥ 
-What is this? Movie?
-Orange!
Asdfghjk hahaha :D:D Youngjun çok datlısın :D ♥Hoş hepsi öyle ♥♥♥


Tek eksik var!!!Kwangyeon nerede??????

Edit:
Yine günlerdir Youtube tek bir video açmıyordu :D yine geldi bana günlerin üzerine ilk Hanbyul'umu açtı! Bu yutub da beni ayrı sevindiriyor it :D hayır hem sinirlendiriyor sonra da gönlümü almak için böyle cici yollara başvuruyor haha Aşkıma saygısı var :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder