23 Haziran 2013 Pazar

I Wanna Go Go Where You Are...

Sweet Dream dinliyordum başlığı oradan seçesim geldi :D Güzel ama :D ... Hanbyul! I wanna go go where you are... gel al len beni >.<

Beni artık cover'lar kesmiyor. ASC izlemeye de başladım... Aslında şu pek sevgili çevirmenlerimin ingilizce altyazı koymalarını ümit edip uzun bir süre bekledim ama cıks. Yapmıyorlar. E orada benim Tek Yıldızım Hanbyul'um program yapıyor ben izlemeyeyim mi ayıp olur! Sonra hesap sorar "sen niye beni izlemiyoonn yoksa sen beni beyenmiyon muu?" asdfgh Neyse tamamını anlamasam da az çok idare ediyoruz :P o da yeter hehe
Erick'i de tanımıyordum bu programda tanıdım. Çok sevdim Hanbyul ile baya uymuşlar birbirlerine hehe :D 
Saatinden dolayı canlı izleme fırsatını henüz yakalayabilmiş değilim -.- onun için ramazanı bekliyorum dükkan tatil olsun tileleytileleyyy :D:D

Şimdiye kadar 10 bölüm yayınlandı. Ben en son 8'i izledim.. Az kaldı az güncele yetiştim sayılır :D...
Yutubum bozuk olduğundan videoları indirip izliyorum ama izledikten sonra silmeye elim gitmiyor >.< Arşiv yapayım desemm zaten program devam ediyor nereye kadar arşivleyeceğim. Ben de komik güzel yerlerinden gif yapmaya karar verdim :D Hoş programın neredeyse tamamı güzel komik ama  iştiii hehe :D
Bu gif işi fena sardı beni... bir örnek veremm..
Özürlüüüümm :D ♥
Yalnız programda en çok sevdiğim kısım.... Klipler çalarken altta bunların kudurmalarını izlemek :D ♥....
Zaten bu hafta cover gelmedi çok meşgul çocuklar normaldir:D Albümdü canlı performanslardı... >.<
Ceren olmasa bu günleri atlatamazdım T.T Dert ortağım benim ♥ Adi şerefsiz pislik it köpek Hanbyul :(  
Yeter bu kadar ASC 
~~~
Şu sıralar sürekli dön dolaş dinlediğim şarkılar şunlar...

Bunu da ASC'da gördüm beğendim :D Sesler harika! ^^ Bir kaç şarkılarına daha bakınacağım ama bu şarkıdan sıra gelmiyor :D
Yalnız ne kadar da uyumlu üç şarkı ama :D
~~~
Jane Eyre okuyorum ama... bir türlü ilerleyemedim :/  Evde okuyasım gelmiyy :D
Anca otobüste bir yerlere giderken falan :D
Dün arkadaşımın nikahına giderken...
~~
Bişiler daha yazacaktım ki benn :S:S unuttum bak >< Bende fena unutkanlık olmaya başladı sanırım :/ Geçen gün de arkadaşın kınasından geldik.. kardeşime soruyorum.. "Mervee ben bunu giymeden önce ne giyiyordum?! :S "...
Neyse şunu izleyin de gidin :D
Anlattığı zaten komik ama sadece kahkahası bile insanı kahkahaya boğuyor :D
Bir de ben bunu Block B Zico'ya benzettim :/ :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder