4 Haziran 2013 Salı

#MusicNote 22

Bu geçirdiğimiz son bir kaç gün gerçekten berbat günlerdi gerçi hala da sürüyor ama baya azaldı...bitecek yakında inşallah... Bu konuya değinmek istemiyorum. belki daha sonra yazarım..

Artık kafa dağıtma zamanı eskiye dönme zamanı... ve bence tam da zamanı :D:D Hanbyul tam ilaç gibi geldi bana hem de öyle sıradan ağrı kesici değil, antibiyotik gibi haha :D Gittim dertlerimi sıkıntılarımı ona anlattım rahatladım. :D 

Her neyse işte ben neden geldim.. Tabii ki de haftanın cover'ını yazmayaa... ^^ 
Geçen haftaki cover'ın sonunda hangi şarkıyı söyleyeceklerini söylememiş, bırakın şarkıyı konuşmamıştı bile :(
Zaten blah blah'ı özledim :(:(:(
Bugün öğlen dükkandan geldikten sonra baktım ki cover gelmiişş ^___^
Muse - Uprising...


Muse grubunu öyle pek takip etmem evet şarkılarının güzel olduğunu biliyorum ve bir kaç şarkılarına zamanında çok takılmıştım ama öyle hayranları değilim, bu şarkıyı da ilk defa Led Apple ile dinledim :D 
Hem şarkıya bayıldım, hem cover'a bayıldım, hem de videoya ^^ ♥

Youtube çalışmadığı için aylardır hiç bir videoyu açmıyor >< ben de bilgisayara indirdim. Başladı oynamaya :D:D rahat 3 saattir aralıksız dinlemişimdir :D Sonra zaten tekrar dükkana inmek zorunda kaldığım için...
 Kyumin ve Youngjun'un saçlar çok güzel önceki cover yazımda da yazmıştım ama o kadar güzel ki tekrar yazasım geldi haha :D

Gelecek hafta Pink'in Just give me a reason şarkısını söyleyecekmiş hem de başka bir idol kız ileeee >< kimle acabaaaa...><

~~~

Aşk ve Gurur kitabını okumaya başladım. Hangi kitabı okusam diye düşün düşün baktım bir yere varamayacağım. Ben de alfabetik sıraya göre okumaya karar verdim hehe...

Neyse dün almışım elime kitabı okuyorum...Ablama da dedim abla şurdan bir şarkı neyin bir şey aç, olmuyor böyle şarkı yok tv kapalı... gece saat  1?! :S Ben okumaya devam ediyorum... 


sonra bir baktım ki...
"I can't stop thinking about you~~ And i can't stop thinking about you~~ You never call, what do I do?~~"
!!! Kitap okumuyorum ki ben evet kitaba bakıyorum ama aslında yaptığım şey Hanbyul ile şarkı söylemek  haha :D  Evet saçmalıyorum bunu buraya yazarak değil mi?! hı hı katılıyorum evet saçmalıyorum -.-

~~~

Tek bir şey daha; Mblaq sonunda yeni albüm çıkardı. Henüz albümü dinlemedim ama çıkış şarkısını sevdim. İlk başta çok garip geldi pek sevmedim ama sonradan hoşuma gitti, güzel. Biraz disco tarzı olmuş ama iyi ya sevdim güzel ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder