14 Aralık 2013 Cumartesi

Ennndoplazmik Bir Kul Buldum...

Her şey.... Hanbyul'un.... Lady Gaga'nın şarkısını cover yapmasıyla başladııııı..... tatatataaaannnnn
Giriş harika bence asdfghj :P
İlk önce orjinalini dinleyeyim dedim. Sonra yan tarafta yine lady gaga'dan Judas şarkısını gördüm . İsmi ilgimi çekti birde onu dinleyeyim dedim. Şarkı çok hoşuma gitti çok sevdim ama Bu Judas kim ola ki acabaaa.... 
Bi bakayım dedim.. Bir iki dandik siteden sonra ennndoplazmikbirkulum adlı bir wordpess buldum.. 
Meğer Judas, Hz İsa'yı ispitleyen adammış.... Klip ve şarkının sözleriyle ilgili epey güzel açıklamalar yapmış Bakmak isterseniz bıyrın
Tabii ingilizce pek olmayınca sözleri anlamıyok. Meğer neler dönüyormuş..Vayy Hayın Kostoklar sizi... Lan ağzıza tükürem niye hep güzel şarkılar böyle mematinin dibine vuruyorlar ki yeaa sonra dinleyemiyorum... Küstüm daha da dinlemem bu şarkıyı  >.< sonra rahatsız huzursuz oluyorum..  aslında şeytan bişi olmaz la git dinle diyooo amaa T.T Dinlemiicmm 

Neyyse yazı hoşuma gidince başka yazılarına da bakayım dedim... Harika blog..
Bermuda şeytan üçgeni, Atlantis, illüminati, yeni dünya düzeni, Amerikanın oyunları, uzaylı, cinler, değiştirilmiş hristiyanlık cart curt falan filan...
Dün akşam bu saatlerde 7 civarı İlk yazısından okumaya başladım bütün yazılarının hepsini okudum bitirdim. küçük aralar vererekten saat gece 2'de tamamen bitti :D
Beynim kaynadı resmen... Ama bayıldım...Blog sahibi en son geçen sene bugün yazmış son yazısını... Hayatından endişeliyim o kadar çok şey açıklamış ki...:O:O:O:O şaka şaka :P ama keşke yazmaya devam etse...
Gece korkudan da bir süre uyuyamadım ama asdfghj :D 
Neyse öyle işte... 
Hepsini baştan sona tekrar okuyasım var yaaahuu...

2 yorum:

  1. Yani blogu tutan abiyi acayip merak ediyorum. Maşallah gerçekten çok zeki birisiymiş. Her ne kadar senin yüzünden sabah 6 ya kadar uyuyamasam da güzel şeylerdi okudukların.

    YanıtlaSil