18 Aralık 2013 Çarşamba

Hobbit İzledik Biz

3 gün önce Hobbit'e gittiydik.. güya izlediğim gün yazacaktım tembellik başa bela :P
Fantastik macera filmleri seven birisi olarak kaçırılmayacak film bence...
Geçen sene ilk filmine de gitmiştik üç kardeş beraber ^^ Geçen sene de yazı yazmıştım ama pek hobbit yazısı değil Aidan Turner/Kili yazısıydı :D buradaa
Eveett Hobbit'i izledik beğendik efenim ^^ Ama filmi zehir ettiler tabii o ayrı...
11 seansına gitmiştik.. 11'i çeyrek geçe sanırım biz hala reklam izliyorduk.. Sonra Film başladı ama dili ingilizce, Türkçe altyazılı... Halbuki Türkçe dublaj olması gerekiyordu...
Filmin yaklaşık ilk yarım saatin böyle izledik sonra bir ara ışıklar yandı.. Ben de dedim Allah Allah ara verecek kadar olmadı ki :S ... Ara da değildi zaten neredeyse bir 10 dakika filmi ışıklar açık izlemeye devam ettik sonra filmi en baştan Türkçe dublajlı olarak verdiler.. Falaaann yani filme saat 11'de girdik 2:30'da çıktık.. Oturmaktan belim fena ağrıdı..Bir o yana bir bu yana dönüp durdumm neyseee
Geçeyim filme...
-Favorim değişmedi tabii ki de :D Kili nambırvanım :D Ama Fili de çok şekerdi :D
-Filmde yolculuk sahnelerini gereksiz bulup sevmeyenler olmuş :/ Bence en eğlenceli yerlerinden birisi yolculuk oluyor.
-En sevdiğim sahnelerden birisi de Fili'nin bitmek tükenmek bilmeyen kılıç bıçak hançer zulasıydı haha çok güldüm orada:D
....
Yaniiii.. Birincisi gibi ikinci filmini de çok sevdim ^^ Tekrar izlemek istiyorum hatta ^^
Seneye de üçüncüsü çıkıyor... Bekle anam bekle :(
O değil de şimdi ben seneye evli olacağım.. Ankara'da olacağımm :/
İlk ikisini üç kardeş beraber izledik inşallah seneye de yine üçümüz izleyebiliriz :)
Keşke her seferinden bir anı fotoğrafı çekseydik bak tühh :/ neyysee
Dördüncü filmi de çıkacak mı acep :/ çıksıaaann

Bir başka şey de geçen seneki gibi bu sene de aynı şeyi yaptım.. Filmi izleyip eve döner dönmez hemen filmin yapım aşamalarını kamera arklarını bulup izledim :D Çok güzel oluyor çok hoşuma gidiyor ^^

Aklıma takılan bir şey vaar... Spoi olacak!!
Kili yaralandığında elf olan bacı onu iyileştirmeye çalıştığı zaman kili'nin başının etrafına bir sürü ceviz döşemişti... Orda Ceviz nooluyor ne alaka :S Bir anlamı var mı çok meraklardayımmm
GülüGülüüüü 
Yiring sizi yiring ^^

2 yorum:

  1. Ya ben hiç sevmedim! 1. ye göre berbattı bence... Filmin yarısında konuşan ejderhayı dinledik.
    Sen çoook uzaktasınnnn diyen hasta Hobbitin yapay aşk sahnesini... Sanki dizi izliyoruz Ejderha tam köye gidiyor film bitti sözlümle şok olduk resmen. Arkadaşım ilkini izlemediği için hiç birşey anlamadı.. Bilmiyorum ya sinema filmi seri bile olsa hiç izlememiş birine bile izletebilmeli.. En azından bir son olmalı ve devamı gelecek mi ki diye düşünmeliyiz. Aman ne çok konuştum post yazsam daha iyiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet sonunu biraz daha ucu kapalı bitirebilirlermiş.. Ben de aynı şeyi düşünmüştüm dizi gibi oldu diye :) Ama onun dışında ben beğendim bilmem :) zevk meselesi.. Yorumun için de teşekkürler ^^

      Sil