4 Mart 2014 Salı

The Commitment 2013

Veee sonunda ben de The commitment'i izledim ^^ Ablam, kardeşim ve Selin'le birlikte..
İlk haberleri çıktığından beri çok merak ediyordum. Nasıl merak etmeyeyim TiOPi bu yaaaaa :D
Neysee...
Konusu...T.o.p'ın babası Kuzey ajanıdır ve öldürülür. Kuzeyliler de öldürülen adamın iki çocuğunu da esir alır. T.o.p'a şart koşarlar casus olup verdiğimiz görevi yerine getirirsen seni de kız kardeşini de serbest bırakacağız..
Bizim T.o.p da kabul edip Güney Kore'de göstermelik olarak liseye başlar falaaannn filaannn.. Sonra gelsin aksiyon gitsin öldürülen adamlar...
Sonu hem tahmin ettiğim gibi bitti hem de istediğim gibi bitmedi :P Ama genel olarak güzel filmdi. Top'a aksiyon pek yakışıyor
Spoiler
-En çok ninenin vurulduğu sahnede etkilendim. Böyle gözlerim doldu falann..
-Sınıf arkadaşı olan kızın saç değişimini beğenmedim. Kız saçını kesince tavırları da değişti :P
-Filmin sonunu  zaten tahmin ediyorduk ama yok yani olmamış. Sonunu hiç beğenmedim. Tamam yine öldürün çocuğu ama ne biliyim en azından kız kardeşiyle bir defa görüşmüş olsaymış. Ya da daha dramatik duygusal bitseymiş..Ben kendimi salya sümük ağlamaya hazırlamıştım... Bi ağlatmadınız beee .. içmde kaldı olmamış...
-He bir de keşke, top televizyonlarda kuzey ajanı diye çıktığında, okulda top'ı tartaklayan sınıf arkadalarının bi tepkilerini fln gösterselermiş haha öyle bişey olsun çok isterdim :D

Her neyse yine de film güzeldi beğendim ^^
Gülügülüüüüüü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder