21 Haziran 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Ben

Bir daha tıkanmamak uzak kalmamak umuduyla ben geldim :) Blog yazmak neden bu kadar zor geliyor şu zamanlar bilmiyorum ama yazmamaya devam ettikçe hiç yazasım gelmeyecek bunu biliyorum.. O zaman napıyorusss kendimizi yazmaya teşvik ediyoruzz ^^
Zaten şu bir kaç gün içinde Ankara'ya gideceğim, oraya gitmeden biraz bişiler yazayım ^^
mayıs ayında ablam ben ve arkadaşımız Şeyda beraber Fatih'e gittik. Hem gezip hem de gelinlik hakkında fikir edinmek için.
İlk defa İsmailağa camii'ne gittim çok güzeldi :) Annem gitse bayıılıırr ^^

Sonra yine ilk defa Pierre Loti tepesine çıktım. Teleferiğe bindim.. Attaaaa gittiimmm :D 
Teleferiğe binerken korkmadım ama yine de içimin hop etmesini bekliyordum.Hani salıncakta sallanırken iyice yükselince için kanatlanır havalanır gibi olur ya, aynen öyle olmasını bekledim ama hiçbir şey olmadı :D Camların renkleri koyuydu diye sanırım keşke koyu olmasaydı :D
Tepeye bayıldım :) Haliç manzarası bir harikaydı ♥ Bu arada acaba neden "Pierre Loti" tepesi diyordum ki cevabı gördüm. İşte burada yazıyor :)
İstanbul bir harika dostoommm ♥
Sanırım 22 mayısta da Kocaeli kitap fuarına gittik.

Bizim ufak bacı Mirimo'nun okulu Kocaeli kitap fuarına götürüyordu. İsteyen velilerini de getirebilirmiş biz hemen damladık zaten bizden başka veli de yoktu. Bırakın veliyi koskoca okulda kitap fuarını tınlayan çok çok az öğrenci vardı. yazıkkk.  Bizim okul böyle bir gezi hiç yapmamıtı :( hatta gezi ney bilmiyordu galiba
Paramız kısıtlı olduğu için her tarafını gezmek istemedik kendimizi tutamayıp son kuruşuna kadar harcamamak için.:D
Bunlar da fuar ganimetlerimiz :)
Fuardan sonra tekrar bizi okula bıraktılar. Otobüsle okul - ev arası ortalama 45 dakika . Biz yürümeyi tercih ettik ve eve gitmemiz tam 2 saat sürdü :) gelirken booolca sessiz sakin kimsenin olmadığı yollar vardı biz de yolu kokoloji okuyarak eğlenceli hale getirdik :) Çok güzeldi ^^
O gün ablamla beni de lise öğrencisi sandılar ay nasıl mıtlı oldumm :') Okulun bekçisi bizi bırakmıyordu nerdeyse hehe . Biz veliyiz deyince bir kal geldiydi adama :D 
Son olarak da... Pes ettim Sultanı Öldürmek'i okumuyorum bıraktım. 168. sayfaya kadar okuyabildim, daha da kendimi zorlayamıyorum. zaten internette dolaşırken spoi yiyip katilin kim olduğunu daha sayfa 60dayken öğrendim >.< Ben de Koku'yu okumaya başladım.

Neyse şimdilik bu kadar olsun iyi açılış yaptım sanki ha! :)
Şuna da bir tık atsanız! :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder