28 Şubat 2013 Perşembe

Bu Aralar Ben... #MusicNote 8

Dün ablam buldu Lenka'nın şarkısını çok hoşuma gitti :) İnsanı dinlendiriyor resmen. Bir de ilk dinler dinlemez hemen aklıma Kemal Sunal'ın 'Garip' filminin müziği geldi cidden benziyor bazı yerleri ^^ Bu arada Şarkıyı söyleyen kadını da Krem dizisindeki Fadik'e benzettim hehe :D

~~~
Leyla'nın Evi kitabını bitirdim.
Konu güzeldi. Karakterlerin hayatları, yaşadıklarını beğendim. Bazı yerlerde çok detaya inilmişti ve bence gereksizdi. Bazı konular hakkında açıklamalar getirilmiş ama bir çoğuna katılamadım. Ama dediğim gibi karakterlerin başlarına gelen şeyler özellikle de Leyla hanımın yaşadıkları etkiledi beni bazı yerlerinde gözlerim doldu. Öyleydi yani Fena değil :)

~~~
Led Apple 8. parçasını yayınladı. Aslında yayınlanalı 2 gün oldu. Bu seferki cover değil, 
7th Grade Civil Servant dizisinin ost'u. Zaten bir önceki yazımda Ost'un Led Apple'ın söylediğini yazmıştım.
Sözlerini Hanbyul yazmış. Şarkının videosunun olmamasından yakınan hayranlar için çekilmiş. Bir de bundan sonra sadece cover'lar değil üyelerin  kendi yazdıkları şarkıları da yayınlayacaklarmış. :D Ben demedim geçen gün Byul'la telefonda konuşurken o söyledi bana iletirsin arkadaşlarına dedi. asdhgsdgf

Bir de Full House 2'i bitirdik ama onu bir sonraki yazımda paylaşacağım malum dizi yazısı uzun olur :D ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder