25 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni Hazinelerim ♥

Ihım yine ben ve yine yeni ve (şimdilik) soh hazinem... -Öhh cümleye bah asdhgsfh-
Neyse geçen baktım ablam bir şarkı açmış dinliyor, dedim bu bir yerlersen tanıdık geldi. Gittim baktım.. Hee Led Apple ben bunu bir defa dinlemiştim yaa falan yaptım. . Sonra enee İdol Championa'da, hani bir önceki yazımda yazmıştım ya "(Simon'a bakarken bir ara gözüm sarı saçlı sarı eşorfmanlı gamzeli bir çocuğa takıldıydı biraz farklı geldi dikkatimi de çekti ama Simon sayesinde pek üstünde durmadımdı. )" Heh o çocuğun formasının üzerinde Led Apple yazdığını hatırladım.
La madem gözüm ilişmiş dikkatimi çekmiş, e ablam da gitmiş onun şarkısını açmış, bu kadar rastlantı fazla çocuk resmen gel beni keşfet diyor kıhkıhkıh...O saat, bu gündür (:S) Led Apple dinliyorum çocuğa hayran kaldım ♥♥♥
Klibi izlerken İdol Champion'da gördüğüm çocuğu bulmam biraz zor oldu :D Bir grubu yeni yeni tanırken biraz kör oluyorum da :D Kim kimdir şeyapamıyorum :D Neyse benim sevdiğim Hanbyul imiş :D
Grup eylül 2010'da 5 kişi olarak, Dash şarkısıyla çıkış yapıyorlar.(Baek ji young'ın şarkısını remake yapıyorlar).

Şubat 2011'de I-OH adlı üye tüberküloz'dan dolayı gruptan ayrıldığını açıklamış twitterdan.Sonra da Minyong ve Sunghyun kişisel sebeplerden dolayı ayrılmış

-İsimleri yazıyorum ama sorun bana tanıyor muyum? Hayır kıskıskıs Ama yazık üzüldüm şu I-Oh'a :( Bu arada I-Oh Dash klibindeki sarı saçlı olanmış.-

Sonradan 3 yeni üye katılmış. Hyoseok, Jaehoon (yeni lider) ve Kyumin.Who Do You Think You Are ( Niga Mwonde) adlı mini albümlerinin teaser'ı yayınlandığında, teaserda kulüp ve alkol olması nedeniyle baya eleştirilmiş.
Sonradan şarkı 2 farklı kliple çıkartılmış. Bu seferde şarkı'nın Cn Blue'dan çalıntı olduğu hakkında eleştiriler yapılmış. Şirket de iki şarkının da Lee Sang-ho tarafından bestelendiğini o yüzden benzediklerini açıklamış.

Daha sonra haziranda aynı albümden Anti-fanlara mesaj veren, Birthday Killer adlı şarkıya klip çekilmiş. Albümün promosyonları bitiminde grubun lideri, kişisel nedenlerden dolayı gruptan ayrılıyor.

28 ekimde yeni üyeler geliyor. Keon U ve Hanbyul(yeni lider).
Kasımda Coda adlı mini-albüm çıkardılar. Ran Into You By Chance adlı şarkıya klip çekildi.

Wave K Super Rookies Awards ödül töreninde "Anticipated Super Rookies for 2012"e aday oldu ve en çok oylananlar arasında 3. oldu.

29 ocak 2012'de Time is up teaser'ı yayınlanıp yeni liderlerinin Youngjun olduğu açıklandı. Şubat 2'de Time is Up ile comeback yaptılar.


9 martta yeni single Sadness ile comback yaptı, klip ise 26 martta yayınlandı

.-Sonra araya konser monser giriyor önce Kore'de sonra da Japonya'da falan öff sıkıldım :D neyse devam-

5 haziran 2012'de 3. mini albümlerinin klibi çıkıyor. Buyurun işte budur :D

Şarkının çıkışından kısa bir süre sonra KeonU sağlık sorunları yüzünden gruptan ayrıldı.

-Gruba kara büyü yapılmış üye duramıyor :/-

15 ekim 2012'de Let The Wind Blow adında yeni single çıkarıyorlar.

Şuan ki üyeler
Stage nameBirth nameDate of birthPosition
RomanizedHangulRomanizedHangul
Youngjun영준Seo Young-jun서영준May 11, 1990 (age 22)Leader, Guitarist
Hanbyul한별Jang Han-byul장한별July 4, 1990 (age 22)Main Vocalist, Lead Rapper
Hyoseok효석Kim Hyo-seok김효석April 27, 1993 (age 19)Drummer
Kwangyeon광연Kim Kwang-yeon김광연June 12, 1993 (age 19)Bassist, Sub Rapper
Kyumin규민Lee Kyu-min이규민August 10, 1993 (age 19)Lead Vocalist, Main Rapper, Maknae
Huuuuuh bitti sonunda şükür :D Yalnız tanıtımın başında mış miş li anladıyorum sonra dı di'li ye geçiyorum onu sonradan fark ettim ama bir daha düzenleyemem idare ediniz artık :D...Bir de kafam bulanmış pek iyi anlayamamış olabilirim hatalarım varsa kusura kalmayın ^^ Kaynak

Bir deee Led Apple 50 bölümden oluşan bir program gibi bir şey yapıyorlar (Program heralde şeyapamadım ama siz anlayın onu.) Her hafta bir popüler şarkıyı kendi tarzlarında cover yapıyorlar ve harika da yapıyorlar ^^ en son 7.si yayınlanmış. Bu coverlar sayesinde grubu daha bir sevdim ^^ Cidden yetenekliler

#1 Maroon5 'Can't stop' 
Ben şunu anladım Maroon'un şarkıları çok güzel ama sesini hiç beğenmiyorum. Onun şarkılarını hep Koreliler söylesin cidden :D... Klip harika manyak olmuş :D kahkaha atarak izledim :D Byul çok datlııı ♥♥♥ sesi de bir harika ^3^

 Girls' Generation 'Mr.TAXI' 

Bruno Mars 'Talking To The Moon' 

Big Bang "Love Song"

Shinee "Sherlock"

2ne1 "Go Away"

One Direction "Kiss You"

Neyse böyle işte serinin 8. şarkısını merakla bekliyorum hatta bekleyemiyorum çabuk çıkarsınlar :D:D
He bu arada bunları buraya yazmama neden olan kişi HanByul ama onun hakkında bir şey yazmadan gidersem olmaz kendimi kötü hissederim :D Kendisi Avusturalya'da doğmuş... bu kadarr :D:D gittim hehe 
Aaa gitmeden :D Joo won'un dizisinin bir ost'unu Led Apple söylemiş o şarkıyı da çok sevdim ^^
Hadi hadi gittim :D Bu arada şimdi önizlemesine baktım yazılar bir yerde büyük bir yerde küçük duruyor kaç seferdir düzeltiyorum yine aynı yine aynı fıtık oldum daha da düzeltmiyorum keyfisi bilir hıh...

1 yorum:

  1. waaaow hazine ki hem de nasıl hazine. Ben daha çok yolun başındayım!

    YanıtlaSil