12 Şubat 2013 Salı

Forever Jinraaak~~

9. ve 10. içimi darlandırdı. kawaii whitehorns 10Jinrak'ımın kıymetini bilemedin seni hain kız >.<... Diziye ilk izlemeye başladığım zaman söylediğim şey "Aha bu kız biziz işte!" Evden dışarı adım atmaz, bilgisayar, tv... Sürekli camdan dışarı bakar, Shin hye yine şanslı penceresinden dışarı baktığı zaman bir meşguliyeti baktığı bir yer vardı :D Ben odamın penceresinden dışarı bakayım diyorum koca bir tuğla duvar. Şansımı deneyip başka bir pencereye yönelsem orda da benzinlik var.Tamam artık karar verdim Kore'ye Jinrak'ın apartmanına taşınıyorum kawaii onionhead 42 heralde vardır bir boş daireleri daha :D ne fark eder ben de evden dışarıya adımımı atmıyorum nasılsa hem ben seni terk etmem.kawaii whitehorns 27 ( Aslında düşününce Tiopi ya da Jun karşısında hiç şansı yok aslında ama şuan konumuzla alakaları yok o yüzden hiç suyu bulandırmayayımkawaii onionhead 40) Jinrak'ın yanında Enrıke'nin hiç şansı yok :D:D Enrıke de tamam hoş iyi şirin ama Jinrak da şirin cıkcık sadece enrıke kadar fazla gösteremiyor huh.......... Yapımcılara sesleniyorum şimdi diziyi uzatmak için olay bulmak için falan Jinrak'ımı kötü adama çevirmeyin yakarım Seul'ü ><

Bu şarkıya fena sardımdıı durmadan şii luksss soo gudd nay nanan naayy nanayy mod on

Bunun şarkısı değil ama videosu harika olmuş :D:D Jinrak nomu kiyovaaa :D ♥
Bu şekerliğe yazık edilir mi hiçç :3


2 yorum:

  1. Enrikeciğimin şans istediğide yokki :P Ama şaka biryana dizinin en güzel diyalogları jinrak'la Enrikenin diyalogları eheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha ya isterseee? csajdsfd :D :D boş ver istemesin zaten :D (bu arada büyük konuşuyorum galiba bir bakıyornuşum birden enrıkeye gözüm kaymış ahah )....... bence de o yüzden araları hiç bozylmasın :D

      Sil