23 Şubat 2013 Cumartesi

Yeniden Bir Önceki Yeni Hazinem...

5 dakikadır yazıya nasıl hangi kelimeyle başlayacağımı şaapıp duruyorum >.<....
Geçen senelerde İdol Star Championships'i 2 yayınını izlemiştim birisi yazın çekilmiş birisi de 2012 kışın çekilmişti hatta doğum günümde videosu yayınlanmış ben de bana hediye diye kabıl etmiştim :P Neyse 2 yayını izledikten sonra 2013'de çıkacak olanı da dört gözle bekliyordum ki zaten ilk videonun düştüğü gün izledim. Sağolsun sevgili Ceren'im de bana katıldı twitterda bir güzel sohbetini de yaptık...
Programı izlerken çok kişiyi gözüme kestirdimdi :D Ooo bu yakışıklıymış huu bu da yakışıklıymış vuaa koşuşa bak ooo nasıl atladı falan filan. Baya gözüm döndüydü :D Ama en çok dikkatimi çeken kişi DMTN'den Simon oldu .
Ceren de onu gözüne kestirmiş. Beraber araştırmasını yaptık (Simon'a bakarken bir ara gözüm sarı saçlı sarı eşorfmanlı gamzeli bir çocuğa takıldıydı biraz farklı geldi dikkatimi de çekti ama Simon sayesinde pek üstünde durmadımdı. )
Bakalım kimmiş grubu nasılmış şarkıları nasılmış falan derken Eneee ben bunları görmüştüm ama çok defa görmezlikten gelip izlememiş dinlememiştim :D Sadece programı izlemeden 1 ay kadar önce DJ Masa'nın Şu mix'inde "Back to mee" diye bağıran şahıs hoşuma gitmiş şarkıyı bulup 2-3 defa dinlemiştim o kadar :D ...
Grubun yaş ortalamasını görünce böyle bir tutukluk bir alıklık gelmişti bana :D Alışmışız ecük cücük gruplara :D Bunları görünce epey şaşırmıştım :D En büyükleri 32, maknae ise 21 yaşında.. Ihım benim gözüme kestirdiğim ise 26... Ne var ne yokmuş diye baya araştırdık Ceren'le ama pek bir şey bulamadık grubun adı önceden Dalmatian idi sonradan DMTN oldu bir kaç üye değişikliği gruptan ayrılan askere gidenler olmuş Simon sonradan gelmiş o yüzden eskisini fazla kurcalamayıp E.r şarkısını milat yapıyorum ondan öncesi yok..puff uçtu gitti :D En son çıkardıkları şarkı Safty Zone güzel şarkı :D
Stage nameBirth nameBirth Date
RomanizedHangulRomanizedHangul
Inati이나티Jang In Tae장인태March 6th, 1981 (31)
Dari다리Lee Da Ri이다리July 4th, 1984 (28)
Simon사이먼Park Jun Ho박준호May 29th, 1986 (26)
Donglim동림Lee Dong Lim이동림April 1st, 1990 (22)
Jeesu지수Park Jee Su박지수June 28th, 1990 (22)
Daniel다니엘Daniel Chae최다니엘March 31st, 1991 (21)[4
(Bir daha tek tek yazmaya üşendim böylesi daha iyi hem haha :D Orada görünen Dari şuan askerdeymiş o yüzden paylaştığım resimde ya da klipte falan yok...)
Sol baştan yeşilli olan İnati, yanındaki pembeli olan Jeesu, kucaktaki sarılı Donglim, kırmızı donlu olan Simon, en sondaki vatandaş da Daniel...
İzlediğim bir kaç videoya dayanarak söylüyorum; Jeesu sürekli Donglim'e takılıyor :D Kız mısın sen, yoksa sen kız olmayasın, erkek olduğuna emin misin, işte yeni kız arkadaşımla tanışın falan filan hahah :D:D Daniel de sürekli İnati'nin yaşıyla dalga geçiyor :D senin zamanında fotoğraf var mıydı gibi :D:D:D Simon'un takıldığı yok galiba ya da ben görmedim hehe Bu arada Simon melez. Anası Capon babası Koreli...
Bu kadan yiter gülü gülüüü...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder