2 Nisan 2013 Salı

Anne Ben Caponika Oldumm ♥

Ben Caponika oldum! ciddi ciddi Japonlara iyice sarmaya başladım :D Tamam önceden de severdim dizilerinden izlerdim ama yok bu defa daha farklı hissediyorum :D:D
Fena One Ok Rock dinleyicisi oldum Taka ile Toru'yu çok pis sahipleniyorum :D:D Henüz haklarında neredeyse hiç bir şey bilmiyorum amaaa :(:(:(
One Ok Rock yazımda da yazdımdı her hesaplarını izledim tumblr'da sürüsüne sayfa takipledim diye şans bu ya geçen gün denk geldim full konserlerini yüklemiş birisi daha yeni hayranları olmuşken bir de 2 saatlik  konser izlemek beni fena çarptı :D Hoş bir saatini bir gün 1 saatini bir gün izledim evde 3 kardeş olunca pc başında sürekli oturma saati azalıyor. Hoş birisi pek oturamıyor neyse haha :D  
Bir de kendilerini çok içten samimi buldum konseri izlerken ^^ ♥Konser bir harikaydı ♥ Orada olmak vardı ahhhh beeee :(
----Şunu da anlatmadan geçemeyeceğim. 2-3 gündür bilgisayarı açtığımızda neredeyse ilk 1 saat internete giremiyorduk Ama önceden sekmede açık kalan bu konser internet varmış yokmuş dinlemeden çatır çatır doluyordu :D Ne facebook ne twitter ne google ne de başka bir şey hiç bir yeri açamıyor ama çatır çatır konser izledim haha sağol youtube ♥ Bak adam olunca teşekkür de ediyoruz youtube bey/hanım :D İnternet sorununu da sağ olsun ShiNn_Min sayesinde çözdük :D ----- 

Sonra bir de haaaaaaalaa bitiremediğim ama çok aşırı aşırı bitirmek istediğim film olan Rurouni Kenshin adlı filmdeki Takeru Sato'yu çok çok sevdim :D galpgalp Henüz hakkında derin araştırmalara girmedim ama eminim gireceğim hehe :D:D Rurouni bitsin daha başka neler neler izleyeceğim beennnn :D:D
Youtube'da dolanırken tesadüfen bu videoya denk geldim.
İlk dinlediğimde videonun sonunu zor getirmiştim tamam bir defa dinleyince güzel ama ardarda aynı müzik sürekli çalınca sinirlerimi bozmuş ancak takeru için sonuna kadar izlemiştim :D
Ertesi sabah bir daha açtım Takeru hatrına sonra.... çarpıldım bitiyor bir daha başa al bitti hadi bir daha al başa :D 4-5 defa üst üste dinledik öyle :D Dilimize dolandı taake taake takeruuu nanayynanayyna nayynanayynanana..... falan Alışveriş merkezine gidiyoruz. Otobüs beklerken, otobüste, Avm'de dükkanlarda, merdivenlerde her yerde taake taake takeruuu... fadsfjfh bir de utanmasam kalkıp takeru gibi dansını edeceğim ama kendimi tutamayıp sadece el hareketleriyle yetindim :D 
~~~
Bir de şu vaarr T_______T
İzleyince içim gitti. Elinin kanaması o kadar değil ama T.O.P'ın o yüz ifadesi... kıyamam ben :( Küçük çocuklar gibi nasıl da şok oldu kaldı öyle :( Bir de hala T.O.P'ın dinlenme süresine, işine dil uzatanlar var neyyseeh demiyorum bir şey. 

~~~
Sonunda Taşların sessizliği'ni bitirdim.

İlk aldığımızda seri olduğunu bilmiyorduk sonradan kitabın üstünde üçlemenin ilk kitabı yazısını gördük....
Beğenmedim. saçma saçma şeyleri savunmuşlar yok karmaydı yok reenkarnasyondu falan :D:D İyi güçler kötü güçler :D:D Ama tamamen boştu demiyorum. Heyecanlı yerleri de vardı güzeldi. Bir de bir kaç yerin altını çizdim güzel şeyler vardı ama bunlar dışında kitap boştu benim için. diğer kitaplarını almam. 
Hoşuma giden cümleler...
○ Bir şey, düşündüğünüzde, düşüncenizin enerjisi evrene yayılıyor. Yeterince güçlü düşündüğünüzde, düşündüğünüz şeyi gerçekleştirebilirsiniz.

• Atlantis döneminde tümörlerin ses titreşimleriyle yok edildiği söylenir. Ses titreşimlerinin depolandığı kristallerle araçların hareket etmesi bile sağlanırmış.

○ Bize insanların kötü olduklarına inanmamız öğretildi. Bu yüzden birbirimizin iyi ve nazik yönlerini görmek yerine, sürekli birbirimizin kötü yönlerini arıyoruz.

• Gök mavisi bir araba satın alıp trafiğe çıktığımızda, birden bire etrafımızda aynı renk arabalar görmeye başlarız. Nadir rastlanan bir köpek cinsinden konuştuğumuzda, o ırktan bir köpeğin, köşeyi döndüğümüzde karşımıza çıkması muhtemeldir. Hatta belki de yıllarca yan komşumuzun bahçesinde yaşamış olduğunu yeni anlarız.

○ Sanırım şuanda pek çok insan aslında istemedikleri şeylere odaklanmış durumda. Yani eğer birisi işten çıkarılmak istemiyorsa sürekli işten çıkarılma ihtimalini düşünerek bu konu hakkında konuşuyor ve bunun sonucunda bu işin başına gelmesine neden olacak enerjiyi üretiyor.

• Eğer bir şeyden korkarsan, o şey senin hayatına girerek senin onu görmeni sağlar.

○ Aslında rüyalar bizim ruhumuzdan gelen şifreli mesajlardır. Rüyalar bize farkında olmadığımız hislerimizi bildiren sembollerdir.
Kitabın bana kattığı şey sadece bu yazdıklarım gerisi boştu. benim için.

Bu kadaanncık :D Gülü Gülüü ^^ Resim çok hoşuma gitti eklemezsem içimde kalır :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder