5 Temmuz 2013 Cuma

Dinlediklerim...

Aslında bir önceki yazıyla beraber aynı postta yazacaktım dinlediklerimi ama minwoo işi bozdu :D yazı uzadı ben de böldüm asdfgh :D 

İşte dinledikleri...

1. No min woo'nun yani ICON'un klip çıkana kadar teaser'ına takılmıştım. sürekli başa alıyordum.. Ama tek başına teaser bile dinlenir! harika! ♥ No min woo gibi yeteneklisiii.... Oyunculuk, gitar, bateri.. maşallah :D ♥ Tek sorun tipinin ağzına tükürmesi -.-


Şarkıyı çok sevdim! :D İlk başta eh işte fena değil demiştim bir iki defa daha dinleyince fena sardı! durmadan başa alıyor insan :D Klip zaten çok güzel! :D Yalnız pc başında oyun oynarken ilk gördüğümde gözümün önün Crayon GD gelmişti. :D


Ve bugün dans pratik videosunu gördüm!!! klip mlip hepsini unutturdu! hahaha :D bu harika! :D Onlarla beraber ben de koptum! :D bu kadar eğlenceli pratik videosu mu olur :D Sanki kendi aralarında kuduruyorlar gibi haha :D Dans çok hoşuma gitti öğrenceeeemmmmm :D Ayrıca dansçıları da çok sevdim hehe :D


2. U-Kiss 2. capon albümünü çıkarmış benim klip yayınlandığı gün haberim oluyor!!! Bu Led Apple beni çok bozdu.. herkeşcikleri unutturdu asdfgh neysee...
Şarkı harika bayıldım bayıldımm ♥♥ U-Kiss'ciim her zaman kaliteli farklı güzel şeyler yapıyor! bayılıyorum size♥♥


3. Bugün gördüm. hoş daha bugün çıkmış asdfg :D Rania - up.. bunu da sevdim! biraz bikini falan fazla vücutlar ön planda ama şarkı güzel beğendim..


başkaaaaa hee bir de 2zler'in şu yazısındaki  1,3,4,5,8. şarkılar çok hoş! ara arada açıp onlara "takılıyorum :D:D"
Led Apple şarkıları ve Coverlarını saymıyorum :D:D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder