11 Temmuz 2013 Perşembe

Şamar Oğlanı... #MusicNote26

Bu haftanın cover'ı.... yine sürpüzdü.. Ne çıktııı....

Betrayal....
Bad Boys albümünden bir parça...
Bu tarz şarkılar pek benlik değil. İlk dinlediğimde de sevmemiştim Albüm çıktığında Bu videoyu izlerken de sevmedimdi 2-3 defa daha dinleyince fena değil gibi... Yani öyle ki ben bu şarkıyı bir daha açmam diyordum! büyük konuştum ahaha :D bayılmasam da fena değil güzel dinliyorum ara ara :D....
Ama cover videosuu... :D:D Çok tatlılar hepsi!! :D 
Kyumin'in tişört çok güzel! ^^
Kwangyeon'un ayakkabılarına dikkat ettiniz mi?! :D Sıcak ne yapsın çocuklar! :D Prova yaparken de Kyumin giymiyordu haha :D
~~~
Ha yazmadan geçemiyycciimm geçenlerde Doğum günüydü Hanbyul'un.. Doom günü çocuğu diye bol bol dayak yedi! :D 

Yalnız Hanbyul benim tüm yazdıklarımı gördü eminim! :D
Bir gün öncesinden bir sürü foto istiyorum dedim; tonla foto attılar.
Hediye yollamak isterdim ama şöyle böyle nedenlerden dolayı yollayamıyorum dedim; Yolladıkları doğum günü Videosu ile o meseleye değindi..
Hanbyul! sana tokat atmak istiyorum dedim; hemen ardından Kwangyeon'un attığı resim.. :D asdfg :D 
Yani beni görmediyse bile üzerime alınıyorum! :D 
Tam Osmanlı tokadı atıyor yalnız :D


Neysee~~~
Gitmeden şunları da paylaşayım gideyim...
Min woo!! Bu kadar yetenekli olmak fazla değil mi?!?!
Gitar + Bateri... Hangisi daha iyi ben karar veremedim! :D
BAAYILLDIIMM~~

Daesung'un şarkısını da pek sevdim! TwT

Neyse Güügülüüüüüüü

2 yorum:

  1. Aaa inanmıyorum kendime! Jason'ın doğum günü müydü? Rezilim yahu... Bir de koyu Leda olacağım -.- Sen olmasan videoyu bile görmeyecektim. Youngjun her zamanki gibi çok tatlı, Hyoseok da çok komikti :D Fotoğraflar da süpermiş^^ Yalnız kızlar o topuklularla gerçekten vurdularsa... Doğum günü falan istemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 temmuzdaydı ^^
      hahaha :D valla ben de öyle düşündüm! youngjun'un elindeki, kızların topukluları yanında hiç birşey :D Haşat ettiler yarimi asdfghj :D

      Sil