28 Temmuz 2013 Pazar

İzledim & Okudum #6





Ve bir kitap daha biter ^^
Rüzgarı dizginleyen çocuk...
Kitapla ilgili ayrıntılı bilgi için burayaa
Beğendim güzel kitaptı..
Kitabı okurken binlerce defa şükrettim açlıkla imtihan edilmediğimiz için...
Bi yerinde fena duygulandımdı.. Ağladım ağlayacağım.. Çocuğun köpeği ile ilgili bir bölümdü...
Hmmm başka ne diyeyim tamamen gerçekten bir olay. Hatta kitabın kahramanı aynı zamanda kitabın yazarı ...








Sonraa bir iki hafta önce mi :S.... Bilmiyorum Plump Revolution izledik. Güzel filmdi beğendik çok ^^
Baş roldeki çocuğu zaten severim :D
Kız da hoş beğendim ^^
Filmin konusun bilmeyen kalmamıştır sanırım.. Sevdiği adam için kilo almaya çalışan manken kız.. :D:D
Her neyse üstünden baya zaman geçtiği için pek yazacak bir şey aklıma gelmiyor açıkçası...
Bir de bitiş şarkısı harika!! haha :D ben arayıp bulamamıştım. Kendim yükledim yutuba bakınızz





Uzuuuuunnn senelerdir. 5 sene sanırım emin değilim.. Phantom of the opera'yı severek dinlerim.
Nightwish'in söylediğini... Filmini de son zamanlarda merak etmeye başlamıştım. En son izledik. İlk yarıya kadar biraz sıkıldım sanki ama o sıra çok uykum olduğu için belki de sıkıldımdı...
Genel olarak ele alırsak çok güzeldi. Çok beğendim. Hele şarkıları... Harika ^^

Filmdeki favorimmm.... Konuşmasına sesine hayran kaldım çok şeker sempatikti haha :D ♥







Son olarak da "Sukitte ii na yo" izledik... Fena değildi ama çok yavaş ilerledi benim için... Biraz sıkılarak izledim o yüzden...
Kıza çok sinir oldum. Pek sünepe salaktı >.< Hele zaten son bölümde öyle bir sahne vardı ki... O sıra elimde kalem vardı. yuh artık olamaz yani diyerek şok+ sinir+kahkaha ... elimdeki kalemi karnıma saplayacaktım asdfghjk :D
Neyse öyle işti... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder