5 Temmuz 2013 Cuma

İzlediklerim bilmem kaç

Sonunda bir diziyi daha yarım bırakmaktan kurtardım! Tileley tileleyy~~~
Pick The Stars
Flower Boy Next Door'dan sonra feci Jinrak aşkı ile dolmuş taşmış, bakınız buna da bak! :P bunun sonucunda bu diziye başladıydık...
Tabii yine her zamanki gibi araya başka diziler girdi, ablamın sonra izleriz sonra izleriz deme krizi tuttu... bir türlü izleyemiyordum. hayır o değil zaman geçtikçe benim de izleme isteğim kalmıyor >.< Çoook sıkmadıkça bir şeyi yarım bırakmaktan nefret ederim...
En son geçen gün kendim izledim bitirdim zaten geriye sadece 2 bölüm kalmış :D
Güzel diziydi.. sadece biraz fazla uzatılmış! Oyuncuları sevdim, sadece ikinci kadın biraz fazla mı kart görünüyordu ne :S...
Çocuklardan Parang(idi galiba :S) favorim!! Çocuğu her gördüğümde içimde bir mıncıklama hissi yükselişe geçiyor falan :D:D yok böyle bir tatlılık :D Nüfusuma geçirecektim neredeyse haha :D:D resimdeki veletcik ♥ Neyse güzel diziydi izlenir ^^

Sonraa Uçurtma Avcı'sının filmini izledim...
Kitabından çok etkilenmiştim..
Filmi de güzel beğendim ama kitabı kadar değil.. Kitap bir başka güzeldi..
Film fena değildi işte...
Emir'i oynayanı pek beğenmedim :/
Ama çocuklar çok tatlıydı ♥ Hele Hasan!! yirtim ben onu yirim! :D ♥


~~~
bu yazı günlerdir bekliyor... bir filme daha başladık güya bitirdikten sonra onu da ekleyip öyle yayınlayacaktım ama biteceği yok galiba :D biterse güncellerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder