14 Nisan 2013 Pazar

Rurouni Kenshin Samurai X

Yaaa izledikten sonra adamı boşlukta hissettirdin ama sen....

Sanırım geçen sene yaz aylarında ilk defa tumblr'da giflerini gördüm. bir iki daha görünce meraklandım neymiş bu diye..Anime'den uyarlanmış bir filmmiş.
Hemen ardından izlemek için çok bakındım ama film o sıralar yeni çıkmış olduğundan bir türlü bulamadım.Bir kaç ay sonra ise Türkçe altyazılı sadece bir online sitede gördüm, ablam bensiz izleme beraber izleyelim deyince ben de ablamı bekledim.
-Hadi izleyelim
+Cık sonra
-Ablaaa ne zaman izliyoruz?
+Şuan hiç izleyesim yok
-Ablaaaa capon filmii... ne zamann??
+Üffff ben izlemiyorum git sen izle...
................ -.-.............
Böyle böyle uzun bir süre geçti ablam sağolsun.. Bir akşam tam başladım.. Bu defa kardeşim...
"Ablaaa bensiz izlemeee ben de izleyeceğim..."
Biraz da onu bekle.. Sonra bir gün filmi yarısına kadar izledik o gün bitiremedim vaktim olmadığı için, sonra da bir türlü devamını getiremedik..
Bir gün de eve misafir geldi babamı oturma odasından kovdular babama zar zor ikna ederek açtım bu filmi.
Dövüş sahnelerini görünce babam "oooo bak bak nasıl dövüşüyor.. oooo bak hem de kılıç kullanmıyor.. " :D:D Yani sevdi filmi :D
Ertesi gün kardeşimde kaldığımız yerden izleyelim dedik; ablam"bekleyin de beraber izleyelim. Şimdi izeyesim var"......... Neyse en son dün izledik bitti.ŞÜÜKÜRRR :D:D
Filme bayıldım. Çok güzeldi. Takeru Sato'ya bu filmle hayran kaldım, aşık oldum galpgalp :D ♥
Normalde remake yapımlar pek tutulmaz hep bir kusur bulunur. Eksik yapılır izleyiciyi memnun edemez ama animesini izleyenler filmi çok beğenmiş. Başarılı bulmuşlar. Ben Animesini izlemediğim için bilemem tabii :D
Konusu vs ayrıntılı bilgi için bıyrın

Takeru'yu ilk defa bu filmde izledim. Ama bence Takeru aynen böyle devam etmeli. Tarihi filmini harika taşımış.
O dövüşürkenki mimikleri tavırları falan o kadar gerçekçi ki... Hani çoğu zaman çoğu filmde usta dövüşçü olan kahraman sürekli kendinden emin şekilde dövüşür karizmasından ödün vermez falan ama bu öyle değil. Dövüşürken o ani refleksler, yüzünün girdiği o şekiller.... Harika ♥
Misal şu videoda dövüş sahnelerinden derleme yapılmış.


Bu da bir diğer cengaver :D O koca kılıcıyla sanki Bleach'den fırlamış gibiydi :D Filmi izlerken adamı birisine benzettim. Kardeşime kime benzettiğimi söylüyorum"Kıız bu adam Dong yi'de ki Dong Yi'ye salaklanan salağa benziyoorr" Demek istediğim adam ise şudur :D





Bir de şu bela adam vardı ki tam animeden fırlamış gibiydi tipi :D

Bu sahnede verdiğim tepkiyi anlaşılan başka birisi de vermiş :D "SENBONZAKURA"

Bir de Takeru sürekli Oro oro deyip duruyordu :D Az daha diyeydi benim de dilime dolanmış olurdu :D Oroo orooo...

Neyse böyle işte çok çok beğendim ^^ Finalde çalan şarkının One Ok Rock'dan olması ise benim için çok güzel bir sürpriz oldu :D 
**Fanvid**

Bu arada Sinemalar.com'dan bir yorum okudum...

einstein6161 (Dublör) | 15 Mart 2013, 19:39
animesinden alınan konularla filme aktarılan güzel bir uyarlama olmuş. Yaklaşık 10 bölümün konusu filmde mevcut.Esasen 95 bölüm olduğunu düşünürsek 3-4 film çıkar bu seriden tabi izlenme oranına bağlı olarak .
Bu beni son derece sevindirdi inşallah bir kaç film daha çekerler :D Tabii aynı kadro ile ^^ ♥


Bu kadannn ^^ İzlenesi film yani :D İzleyin... Gülüülülüüüü
Ha bu arada :D Gidemedim bi :D   Babam gelip gelip hadi bir şeyler açın diye oturuyor pc'e e tabii aldı filmin tadını :D:D Var mı bunun tarzında babamla izleyebileceğim bi aksiyon dövüş filmi? :D

5 yorum:

  1. Bir ara izleyeyim bunu *.* Bence şu filme de bayılır baban :D --> http://www.imdb.com/title/tt1183252/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. woaahh abla fragman fecii :D Yalnız babamla izleyebileceğimi sanmıyorum da ben izlerim merak ettim çok sağol :D

      Sil
    2. Film olarak dusunurseniz bence iyi degil ama animeden yapildigini dusundugun zaman ok diye bilirsin. Ama animesinide izledikden sonra eminim sizde benim gibi kusur bula bilirsiniz .

      Sil
    3. hmm animeyi izlemediğim için bir şey diyemeyeceğim :)

      Sil
  2. güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık.Peki Rurouni Kenshin İzleme Sırası nasıl olmalı? Başka anime dizi incelemeleriniz mevcut mu?

    YanıtlaSil