6 Mayıs 2011 Cuma

Bir Film Bulma Hikayesi :P

Geçenlerde aklıma küçükken izlediğim fantastik bir film geldi.Ablamla beraber izlemiştik ama her zaman olduğu gibi yine yarısından sonrasını izlemiştik.. Neyse geçen gün ablamla ne izlesek ne izlesek dedik aklımıza o film geldi.Ama filmin ne adını ne sanını biliyoruz.Sadece filmin tek bir sahnesini hatırlıyorum.1980 li yıllar olabilir diye tahmin ettik ve aramaya başladık...
 İlk önce Beyazperde den ablam 1980 yıllarının filmlerinden aradı ben ise fantastik filmler arasından aradım.(Bilen bilir belki beyazperde sitesinde sayfalar ileri yada geri şeklindedir sayfa sayısını seçemezsin.) 2010 dan 1980 lere kadar indim cık yok :( Ablam da bulamamış..Ablam aramayı bıraktı ben yılmadım devam ettim ama nasıl ! :D
Hatırladığım tek sahneden yola çıkayım dedim ve Google amcada arattıklarım :P

- fantastik film iki shirli kapı birisi hep doğru söyler diğeri hep yalan burnunu çeker 
- iki sihirli kapı birisi hep doğru söyler diğeri hep yalan

- klasik fantastik film sihirli kapılar

- konuşan kapılar
- konuşan kapılar biri doğrucu diğeri yalancı kız kapının burnunu sıkar 

- kız kapının burnunu sıkar hanginiz doğru kapısınız fantastik film 

Buraya kadar hiçbirşey bulamadım (açıkçası böyle saçma aramalara birşey çıkacağını düşünmüyordum ama başka nasıl aratacağımı bilmiyordum :P)..Artık bıktım aramaktan bir yere sorayım belki bilen çıkar dedim Bisorusor sitesine sordum bekle bekle cevap yok .. ardından tekrar aramaya devam ettim :P

- 1980 fantastik filmi iki sihirli kapı biri hep yalan söyler diğeri hep doğru söyler

- sorsam bana bu kapının kaleye açıldığını söyler mi...
... vee ardından bulduğum şey 
Gelmiş geçmiş en zor mantık bulmacası  yazısının arasından çekip çıkardım :D ...
İşte
....
Bu bulmacaların bir versiyonu, 1980 yapımı fantastik film Labyrinth'in bir sahnesiyle popülerleşmiştir. İki kapıda iki muhafız vardır. Biri yalancı, diğeri değildir. Bir kapı kaleye, diğeri kesinlikle ölüme açılır. Amaç, muhafızlardan birine bir soru sorarak hangi kapının kaleye açıldığını bulmaktır. Filmde Sarah bunu "Diğer muhafıza sorsam, bana bu kapının kaleye açıldığını söyler mi?" sorusuyla yapar.

Bu yazıyı okuyunca sanki define bulmuş gibi oldum :D Neredeyse sevinçten kendimi tokatlayacaktım ahaha :D :DArama işine saat gece 12 de başladım 2 de buldum :P İndirme linklerini nereden bulacağım ben ya bunun dedim ama filmi bulmak kadar zor olmadı :D zınk çıktı karşıma :P Şimdi pc de onu izlememi bekliyor :D...Buna harcadığım zaman sabır ve çabayla okul birincisi olurdum kıkı :P

--- İşte O Film ---


1 yorum:

  1. Brendan Fraser, oynuyordu filimde başta bir barda olaylar başlıyordu sexy bir kadın bilardo masasında toplarla şov yapıyodu sonradan tanışıyolardı filimde bi yerde lüx bi bar var şeytana ruhunu satanların hepsi orda parti yapıyod sonra bu kadın içeri girince hepsi selam veriyor fln hatta bara lamborghiniyle yaklaşıyo bilen varsa lütfen yardım edebilirmi https://www.facebook.com/ali.demirkurt.777 adresinde payalışn filmin ismini yada mesaj atın şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil