14 Mayıs 2011 Cumartesi

MBLAQ Üyelerinin Muhteşem Çizimleri :P

 Big Bang ve Super Junior dan sonra yeni bir takıntım daha var MBLAQ ^^ Bu grubu bulmakta geç kalmışım mükemmel bir grupmuş ^^ Şu günlerde İdol Army'nin 5. sezonuna yani mblaq'ın konuk olduğu sezona takmış bulunmaktayım ^^ 3 günde 7. bölüme geldim .. Harika bir program.Yarışmalarıyla, oyunlarıyla, oppaları daha yakından tanımak için gerçekten her şeyi ile güzel bir program .^^İngilizce altyazılı olması biraz işkence benim için  :P Neyse programın çoğu yerinde haykıra haykıra kahkaha atmışımdır ki onlardan birsini paylaşmak istedim...
Programın her bölümüne bir bayan grup konuk olarak çağırılır 6.bölümde ise küçük bir kız konuktu... MBLAQ üyelerinden kızın resmini çizmelerini istediler ve ortaya çıkan görüntüler oldukça komikti. :D


 İlk olarak grubun pıtırcığı (benim için :P) Thunder'in çizdiği resmi gösterdiler ve gerçekten çok güzel çizmişti.Kızın yüz ifadesinden de anlaşıldığı üzere kız da beğenmişti.Resmin puanı 100.^^ 


 Ardından Seungho'nun resmini gösterdiler.Kız ilk başta pek beğenmese de elbisenin rengini beğendiği için 50 puan verdi. (Seungho ne kadar da güzel gülmüş ya :D)


 Ardından GO'nun resmi...Kız GO'nun resmini de çok beğendi ve ona da 100 verdi. 


 Daha daha sonra ise Mir'in resmi...Kız burun kıvırdı "benim saçım kısa değil ki .." diyerek 10 puan verdi.



 Ve son olarak LeeJoon'nun resmine geldi sıra resimi açmasıyla  benim gözler ilk önce bi' fal taşı gibi açıldı ardından kahkahayı patlattım ahaha :D Bu kadar mı berbat bir çizim olur :D..Kızın yüz ifadesi ilk başta diğer resimlerdeki gibi sırıtıktı resimi gördüğü anda yüz ifadesi birden değişti.. Aynen aşağıdaki hali aldı :D LeeJoon'un sanki kıza karşı bir garezi varmış gibi hissettirdi resim bana.:D Her neyse Kız LeeJoon'a 0 puan verdi ahaha :D Yani o kız yerinde ben olsaydım sanırım orada ağlardım kıkı :P ( aslında kız haketmedi değil kıskıs pek bir bilmişlik taslıyordu iyi oldu kıskıs :P )(Aşağıdaki resim LeeJoon'un konuşurken çekilmiş resmi değil küçük çaplı bir şok geçirirken ağzının açık kalmasıdır ahahaha :P)


LeeJoon'dan resim dersi almalıyım :P Sayanoraa ^^,

İşte bu da bu bölümün videosu 5:56. saniyesinde resimleri göstermeye başlıyorlar ..^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder