25 Nisan 2013 Perşembe

100. yazım Liz'den Paket Var~~

Dün oturmuş 100. yazımı ne hakkında yazsam neler hakkında saçmalasam diye düşünüyordum. Aklıma pek bir şey gelmedi aslında gelmişti ama pek içime sinmemişti. Öyle bırakıp dükkana indim tam bulaşığın ortasındayken babam birden sana paket geldi Meksika'dan deyince bana bir kal geldi :D "Efendim?? Ne dedin?? Ciddi misin?" cevap evet :D meğerse ben öğlen eve çıktıktan 10-15 dakika sonra gelmiş babam bana saat 5 - 6 civarı söylüyor :D Zaten bekliyordum ama yine de insan böyle bir şaşırıyor şok oluyor :D Liz'in hediyesi 100. yazım olarak yerini alıyoorr ^^
Doğum günü hediyesi... hoş benim doğum günüm Ocakta idi ama ben de onun Kasımda ki hediyesini kasımda yollamış değilim kıskıs neyse ^^ garip bir cümle oldu :/


Yesterday, i was thinking about what i could write for my 100th post. I didn't have much idea,  in fact i had but i wasn't convinced pretty much. I left it and went down to workplace. When i was in the middle of the washing dishes, my dad said "there is a package for you from mexico, from Liz". I was petrified :D "Pardon? What did you say? Are you serious? " the answer is Yes :D Apparently, i went to house and just behind the package has came to workplace :D this sentence was too hard >.<  and my dad told me about 5-6 hours. I went to home at 12 - 1 o'clock. Already i was expecting but still surprised, shocked :D
And the Liz's presents taking it's place as the my 100th post.
It's b-day present ...


Liz'le neredeyse bir 6 sene önce falan tanıştık. O zamanlar daha Kore furyasına kapılmamış Tokio Hotel hayranıydım. Tokio Hotel fan sayfalarında ne kadar msn bulursam hepsini ekliyordum :D Bir de o zamanlar ingilizcem de yok denecek kadar azdı ingilizcemi geliştirmek de istiyordum. Öyle ki o zamanlar msn'de 200 küsür kişi falan vardı neredeyse her ülkeden :D sonra silee silee silee silee bir tek Liz kaldı ^^ Diyorum ki iyi ki o zamanlar Tokio Hotel hayranıymışım. :D ...... Neyse işte hediyem ^^


I met with Liz almost 6 years ago. I haven't meet with Korea spree in those times and i was a fan of Tokio Hotel. I was adding all msn address from Tokio Hotel's fan pages. :D Besides, in those times, my english was poor, almost i have no english. I had wanted to improve my English too. So that, there were 200-odd people in my msn almost from everywhere. And then, i started to delete people in the end just  liz stayed ^^ I say that thank's to god for i was a fan of Tokio Hotel in those times :D.... Anyway it's here my present ^^

Kutunun biraz tipi kaymış ezilmiş falan :D

Bir adet maya takvimi anahtarlığı :D Şifreyi bennnn çöziciiymmm 
The Mayan Calendar keychain :D I'll solve the secret...


Beni Meksika'ya götürecek olan yelkenlim ^^ 
It's my sailboat which will take me to Mexico ^^

Bir adet pisicik ^^ Küba ağacından mı ahşabından mı neyse öyle bir şey Cuban Wood demiş :D Çok cahalım :P  Ama çok şirin yumuşacık :D elimde oynamaktan aşınacak neredeyse :D Benim kuş ve kedi delisi olduğumu biliyor. Kuş çok aramış bulamayınca kedicik almış ^^ Hippi satıcıların olduğu bir park varmış Hippiler yapıp satıyorlarmış bunu.

One Kitty ^^ It's made with cuban wood. But it's so cute, velvety :D It will wear out cause of playing with it :D She knows that i'm crazy of cats and birds. She has searched for bird and when she couldn't find a bird then she bought a cat ^^  Bought from Hippie people....

Bunu da aynı parktan almış yine hippiler kendileri yapıyorlarmış ^^ Magnet 
And it's also from same place, hippies has made it ^^ Magnet

Deniz yıldızı :)
Sea star :)

Ve bu da been :D Ödev gibi bir şeyi varmış çizim yapması gerekiyormuş. İnternette araştırırken bunun resmini görmüş "Aaa aynı benim Zeynep'ime benziyor" demiş ve bunu çizmiş :D Çerçeveletip duvara asmayı düşünüyorum bakalım ^^

And it's mee :D She needed to do a homework. While searching in the internet, she has seen this picture She said "It's looks like my Zeynep " and drew it :D I'm thinking about framing and hang on the wall ^^

Mektubum ve Liz'imin yavrışının yeni doğmuşken ki resmi hehe :D:D
My letter and Liz's kiddy when he born hehe :D:D

Bu da tişörtüm ^^ Üstünde Mundo Maya yani Maya Dünyası yazıyor ^^ Piramidin adı da Chichen imiş.
Arkasında da kanatlarım varr ^^ Melank yaptı Liz beni ^^ 

And it's my t-shirt^^ Writes "mundo maya", it's mean "mayan world" on the t-shirt. ^^ And the pyramid's name is Chichen. And in the back i have wings ^^ Liz made me an Angel^^

Neyse bu da toplanmış hali ^^ 
Anyway it's collected ^^

Bugün beni çok mutlu etti ^^ Düşünüp uğraşsam 100. yazımı böyle bir şeye denk getiremezdim çok güzel oldu bu iş :D 
Fotoğraflar biraz dandik oldu ne yaparsın faaaakirlik anca bu kadar oldu işti :P

She made me so happy today ^^
Photos is little dud. poverty... it's alll :P

~~Düzenlemee~~
Liz'e fotoğraf atmak için tişörtü giyinip resim çekileyim dedim bahçeye çıktım Şok... TwT ışıkta renkleniyormuş ki buuu ^^

~~Edit~~
I wear it for taking photos to send to Liz. And I went into the garden. Shock... TwT it's colored in the light ^^

6 yorum:

  1. Bütün hediyelerin güzel ama ben tişörtüne bayıldım yaaaa Güle güle giyin çıtırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın çıtırım ^.^ tişört güneşte parlıyor falan demiş ben de sandım hani yaldızları ışıldıyorsa onu diyordur. Fotoğraf çekilirken fark ettim tişört renklendi :D şaşırdım kaldım :D

      Sil
  2. Thank you my zeynep!!
    for translated it...
    now I can understand & I loved it :3
    I'm so happy that you get the package safetly

    I <3 u

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My lizz ^w^ You're welcome ♥ have you got a blog? i didn't know! ^^
      I wish, i can write english very well, then i would do it for every posts ^^
      I love you too ^^ ♥

      Sil
    2. My blog? Well, I created it many years ago xD and I never opened again until now jaja, I want to post things now, but I don't know about what. xD

      Sil
    3. hııııı... it's not too hard. umm ı do it about, what i read, what i watch, what i bought or how i feel, what's the news of my life... etc... :D soo if i can, then you can too :D

      Sil