25 Nisan 2013 Perşembe

İzledim & Okudum

Geçen Joo Won'un oynadığı yapımlara bakınoyorduk ki neredeyse tüm oynadığı dizi filmleri izlemiş olduğumu farkettim :D Bread, Love and DreamsOjak Brothershala izliyoruz az kaldı bitecek inşallah :D  SIU Yarısından çoğunu izledim ama beğenmediğim hiç bir şey anlamadığım için yarım bırakmıştım Bridal Mask, Şu sıralar da Safiye ile skype'den beraber izlediğimiz 7th Grade Civil Servant var. Bakrım geriye sadece tek bir film kalmış Don't Click... E onu da izleyeyim madem tam olsun dediimm ve izledim mirvo'yla :D

Konusu kısaca şöylee... Bir tane video var onu izleyen kişiler ölüyor. Baş roldeki kızın kardeşi de yasaklı videoları izlemek isterken bir şekilde eline bu lanetli video geçiyor ve izledikten sonra garip garip şeyler olmaya başlıyor, baş roldeki kız da sevgilisi (Joo won)dan yardım istiyor... Sonrası ............ nınınınınıııı :D
Öyle işti Çok aman aman korkunç değildi ama yine de iyiydi. Bunlar üç harflilere falan inanmadıklarından hayalet falan demişler ama orada olan şeyler tam üç harflilerin işi :D:D Allah'ıma şükürler olsun öyle çok fazla bir korkum yok onlardan ama  üç harflilerden korkanlar için korkutucu olabilir.
Bir de İki kızın da oyunculuklarını çok sevdim hele baş roldeki kız aynı zamanda Werewolf boy'da oynamıştı  Çok güzel ağlıyor, çok gerçekçi, yırtına yırtına :D:D Yani öyle işte güzeldi izleyin.
~~~
Ve Olasılıksız'ı 2 gün evvel bitirdim. Bitecek gibi de değildi ama nasıl inat ve hırs yaptıysam o gece bitirdim :D:D Ama gözlerimin ve başımın da asdfghjk öyle işte :D

Kitap güzeldi beğendim ama çok fazla fizik anlatıyorlardı üstünden anlat geç, yani ne gerek var inciğini cıncığını deşmenin >< hayır anlamadığım şeyleri okumak işkence.... Amaa onları çıkarırsak kitap çok güzeldi ^^ hele sonu daha bir güzeldi asdfghj sonunda "ohh canıma değsin" didimmm :D:D Nava.... favorimsin! ♥ :D

Bir dee uuzuunn senelerdir kapının önündeki topraklı yer boş duruyor sağ olsun kediler yüzünden hiç bir şey yetişmez di orada. Artık kedilerimiz kalmadığı için :(:( Ben de orayı yeşillendirmeye çalışıyorum yaklaşık iki aydır. Ama gel gör ki akrabamızın tavukları gelip gelip daha yeni yeşermiş filizlenmiş çiçekleri yiyor >< tammm tamm yeşillenip azcık uzuyor onlar gelip yine yiyor en son katliam çıkarıp tavuklarını keseceğim ><


Bu şimdiki hali bakalım başarabilecek miyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder