19 Nisan 2013 Cuma

Madıaa Fadıaa Centılmeenn Hanbyull... #MusicNote 15

Huuuuaaaaaaasdfghjklşi Blah Blah burdaAaAaAaA.... Başlığım ne kadan salakça oldu öyle asdfghj ossun ben sevdim :D



Telefon etti geçen bana, dedi ki "vayy bee senin el yazın benimkinden daha güzelmiş kendimi ezik hissettim.." Dedim ben de ooow bianhaee bir daha kine kötü yazarım!asdfgh

Some dude is behind me at the moment...Hope he gets out of the camera pretty soon, or i'm gonna beat his face..."..........!! o.O Çok tehlikeli buldum byul'u :D:D

Bu çocuğun Shinee aşkı beni benden alıyor.... Nedir bu jong hyung sevgisi haha :D:D

7.35 civarı yine bencilliği tutuyor haha malak :D Önce kovuyor sonra da şaka yaptım diyor... GISSGANNÇÇÇ!!!

10. dakikada Gwang yeon'u çok güzel uğurluyor. :D Aynı nezaketi Kyumin'e de göstermişti hani haha

Neysee işte bu haftanın ödevi ....레드애플 최고야....

Daha ödevimi yapmadım... Biraz farklı bişiler yapıceymm ama nasıll hımmmsss....Haftanın cover'ııı Justin Biebeerr As long as you love meee....

Şarkıyı bilmiyordum geçen hafta nasılmış bu şarkı diye bir kere açıp dinledim sevmedimdi.
Şimdi Hanbyul'dan dinleyince sevdimmm :D
Sesinin iniş çıkışları.... bu çocuk harika ♥
Hele rap mükemmel ♥
Gelecek hafta da MOTHER FATHER GENTLEMAAANN...
Bunu zaten bekliyordum Hanbyul'dan :D:D Videonun sonunda karga gibi atlaya atlaya gitmiyor muu.... asdfgh ♥♥ Sabırsızlıkla bekliyorum Hanbyul'un abracadabra dansını :D İnşallah cıvıtmadan güzelce dans ederler :D Uzun zamandır dans etmemişti özledimmmm ♥♥♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder