23 Nisan 2013 Salı

Mim: Güzeller İçinden Bir Seni Seçtim

Pek sevgili Çıtır'ım beni mimlenmiş. Tişikkirlir sipirsil...... :D:D:D
Bu mimde de kız güzelliğine sahip olan, her gördüğümde yaa yapma ama yaa nasıl adamsın sen böyle dediğim  şahısları dökecekmişiz ortaya... Tamam zaten Asyalı erkeklerin bir çoğu güzel ama bazıları da çok çok daha güzell heh işte onları...:D

Önce Deli Kız 'ın mim kurallarını da yazalım bir...

1. Mümkünse mim başlığı benim kullandığım şekilde olsun ki sonna arayıp durmayam “oluum bi zamanlar böle bi mim vardı” diye D: (ama siz daha güzel bi başlık bulursanız onuda ekleyebilirsiniz yanına sorun değil)
2. Listeyi hazırlarken gay yada biseksüel olmaları bizi ilgilendirmiyo benim kastettiğim burada cinsel tercihleri değil bahsettiğim şey tamamen bir kızdan daha güzel yüze sahip olma özellikleri.. bu yüzden listeyi hazırlarken bu ayrıntı unutulmazsa sevinirim..
3. Bide bazı aydıllar kız kılığına girdiklerinde gerçekten bir afeti devran oluyolar kabul ama sadece kadın kılığında öyle oluyolar (gerçi bence hepsi kadın kılığında füber süper oluyolar o da ayrı bi konu) bu namcalarıda liste dışı tutarsak asıl kalbe zarar olanlar ortaya çıkacaktır..
4. Listeyi en fevrıt 5 kişi ile sınırlarsak çok mu ileri gitmiş olurum? tamam 5 asil 2de yedek yapalım bu pazarlığı da kapatalım D: (sadece aydıl olmak zorunda diil listeye güzellikleriyle meşhur aktörde dahil edebilirsiniz :D)
5. Son olarak mim en fazla 3 kişiye şutlanırsa ve tek seferde 85 kişi mimlenmezse sanırım herkese mimleyecek adam kalır :D


Tamamdır artık listeme geçebilirim... Yalnız hem içlerinde sevdiklerim hem de sevmediklerim olacak.

5 numerolu kız güzeliiii Nu'est.. Ren.... İlk gördüğümde grup karma mı acaba diye düşünmüştüm kız olduğuna baya baya inanmıştım sonradan erkek olduğunu öğrenince şok geçirmiştim... Kendisini hiç sevmem >< 

4 numaralı kız güzeli de DMTN Donglim.. Ren kadar olmasa da bu çocuğu da pek sevmiş değilim :/
İlk ER klibinde gördüm erkek olduğunu tahmin ettim ama kız yani kız gibi görünüyor :D Zaten grup arkadaşı da sürekli alay ediyor onunla bilmiyorum var bişiler :D

3 numarada ise pek sevgili U-Kiss Kevın'cıım var :D
Kız güzelliğinin yanında kendisi bebek gibi maşallah :D pek severim kendisini pelteğim dişleğim :D ♥

2 numarada yine U-Kiss'den geliyorr... Kiseop bebem yavrım ♥.
Çok severim ^^ Hoş U-Kiss'i ilk tanımaya başladığımda da en sevmediğimdi kendisi kkk Ama çabuk farkettim hata yaptığımı haha :D
Kaşı gözü burnu ağzı maşallah ^^ ♥

Ve geldik 1 numaralı sevdiceğim kız güzelim T.T  No min woo...
Biraz bakındım da Minwoo'cumm her listede var neredeyse hepsinde başı çekiyor.. ><
Her gördüğümde Min woo bu kadar güzel olma lütfennn diye yalvardığım. Bazen bu kadar güzel olması sinirime dokunuyor olsa bile yine de ben onu fazla feminen makyajıyla da seviyorum T.T ♥ Makyajını azaltmasını isterim ama cıks .. :( No min woo'yu sevmem için o gülüşü gamzesi yeter bee :D ♥
Nambır vanım benim
Bu kadannn...
Bu mimi Bilincimin altında kalanlar'a, Çikolatakahve'ye ve bir de Japon kurabiyesi'ne mimliyorum. Mim yazıp yazmadığınızı bilmiyorum :) Ha eğer derseniz ki ben mim yamıyorum hiç sorun değil  :):):)

2 yorum:

  1. Bende bi tane idol vardı sende de bi tane oyuncu var iyi olmuş :D
    Nu'est in Ren neymiş ya tanımıyordum ama bu mim sayesinde tanıdım çocuğu hakkaten kız gibiye erkeğe en iyi örnekmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hayır zaten kıza benziyor bir de iyice saçları makyajı falan kız gibi sinir gıcık şey cıkcık :P

      Sil