5 Nisan 2013 Cuma

Ben Gözlüklendimdimdim...

Küçüklüğümden beri amcam olsun ailem olsun arkadaşlar olsun herkes gözümde kayma olduğunu söylerdi hatta son zamanlarda daha da arttığı yönünde konuşuyorlardı ben de sürekli doktora gidip bir bakınmak istiyordum ama hep usanırdım.
Ablamın da gözünde sorun vardı uzun zamandır doktora giderken ben de onunla beraber gittim. Ve sonuç.. Kayma var diye gittim Astigmat çıktı!.... Kayma falan yokmuş :S...
Doktor gözüme öyle bir illet damla damlattı ki kör oldum valla :D Işığa çıkmak işkence ve yakını da göremiyorsun. Biz o halde 2 saat gözlükçü aradık. Tepede güneş, gözlerimi kısmaktan yeminle kaşlarım alnım fena ağrıdı.
Göz bebeklerini büyütüyormuş damla. Kardeşimin deyimiyle "Shrek'deki çizmeli kedi gibi" olmuşum :D
Sürekli merak ederdim göz bebeğimin büyük halini haha bu sayede doya doya gözüme bakmış oldum agsdfgfyrhdfgu 
Neyseeeee işin özü artık gözlüklüyüm benn... Küçüklüğümden beri hep gözlü takmayı istemişimdir ama iş ciddiye gelince bir tırstım falan haha hatta dedim "yoksa ben gözlük almasam mı yaa :/ birden çıktı hani doktora gitmeseydim hiç bilmeyecektim zaten :/" .... -.- Akıllı ben zeki ben gvfdghhdj neyse 
Bu da gözlüğüm efenim  ^^ Gözlüğü taktıktan sonra anladım harbi la benim gözlerim sorunluymuş diye :D gözlüksüz bulanık gibi görüyormuşum :D:D Görüşüm 720p'den 1080 p'e yükseldi yeminle haha :D
 Reklam da yapayım İmaj optik'ten aldım adamlar bayaa bir indirim yaptılar çok teşekkür ettimm ♥:D
~~~~~
Bugün gelenekselleşmiş hale gelen sarma sararken animasyon izleme etkinliği yaptık aasdfghf :D Sarma işiyle ilgilenirken altyazı okumak zor olacağından dublajlı animasyonlar iyi oluyor :D
Güzel animasyondu sevdim.
 Giderken de bunu paylaşayım bari :D sabah beri durup durup burayı izliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder